طرز تهیه قارچ سوخاری به دو روش

maryam_f123

New member
طرز تهیه قارچ سوخاری بدون تخم مرغ و با تخم مرغ

ما در اینجا طرز تهیه قارچ سوخاری بدون و با تخم مرغ به شما یاد می دهیم که شما به هر روشی که ترجیح می دهید قارچتان را درست نمایید. این پیش غذای خوشمزه را به صورت تازه و داغ میل نمایید.

طرز تهیه قارچ سوخاری بدون تخم مرغ

مواد لازم:

نیم کیلو گرم رنده شده دو حبهپیاز خرد شده یک عدد متوسطآرد یک لیوانآرد ذرت یک قاشقنمک به مقدار لازمآب یک لیوانفلفل به مقدار لازمپودر کاری نصف قاشق چایخوریبکین پودر نصف قاشق چایخوریروغن گیاهی به مقدار لازم برای تزیین

طرز تهیه:

آرد درت, آرد, نمک, بکین پودر, پودر کاری و فلفل را با هم مخلوط نمایید.آب را به آن اضافه کنید و حسابی هم بزنید. حدود یک ربع آن را کنار بگذارید.سیر و پیاز خرد شده را به آن اضافه کنید و سپس قارچ ها را بریزید و خوب هم بزنید تا قارچ ها کاملا به این خمیر آغشته شوند.روغن را در ماهیتابه بریزید و بگذارید روغن داغ شود.قارچ ها را در ماهیتابه بریزید و بگذارید پنج دقیقه ای سرخ شوند. زمانی که طلایی متمایل به قهوه ای شدند یعنی آماده هستند.قبل از اینکه قارچ های خوشمزه تان را سرو کنید آنها را روی دستمال قرار دهید تا روغنش خارج شود سپس در بشقاب دلخواهتان سرو کنید و برای تزیین آن مقداری لیمو و جعفری کنار آن بگذارید.

درست کردن قارچ سوخاری با تخم مرغ

مواد لازم:

قارچ نیم کیلوگرمنمک به مقدار لازمتخم مرغ یک عدد یک چهارم فنجانآرد سوخاری الک شده ترجیحا با ادویه نیم پیمانه

طرز تهیه:

قارچ ها را به دقت بشویید و بگذارید خشک شوند.تخم مرغ را به آرامی بزنید و شیر و نمک را به آن اضافه کنید و هم بزنید.قارچ ها را در این مخلوط بگذارید و در آن بغلطانید سپس آن را به آرد سوخاری آغشته کنید.در ماهیتابه روغن بریزید وقتی روغنتان داغ شد قارچ ها را برای سرخ کردن در آن بیندازید.زمانی که قارچ ها طلایی متمایل به قهوه ای شدند آماده اند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: iranforums، d.gray-man و Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر