طراحی که مورد توجه زن ها است

majidp

New member
2016-09-18
13
2
0
تهران
تام فورد (Tom Ford) مردی است که به دلیل طراحی های خاص و منحصر به فردش مورد توجه زنان قرار گرفته است. تام فورد به خوبی می داند زنها از چه مد لباسی خوششان می آید و توجه بیشتری نشان می دهند به همین دلیل زنان توجه ویژه ای به مد و مدل های لباسی که طراحی می کند دارند.


توماس کارلابل فورد معروف به تام فورد در ۲۷ آگوست ۱۹۷۱ در تگزاس آمریکا متولد شده است. او در کنار طراحی مد کارگردان و بازیگر نیز هست. او در سال ۱۹۹۰ به عنوان طراح مد به شرکت گوچی پیوست و تا سال ۲۰۰۴ در این شرکت فعالیت می کرد. او در این شرکت مسئولیت طراحی پوشاک ، عطر ، تبلیغات و طراحی فروشگاه های گوچی را برعهده داشت و توانست سود آوری این شرکت را به بیش از ۱۰ میلیارد دلار برساند. او در سال ۲۰۰۷ اولین فروشگاه عطر خود و ادکلن خود را در نیویورک افتتاح کرد و توانست با و معرفی ادکلن خود نام و عطر ادکلن خود را در ذهن ها ماندگار کند در سال ۲۰۱۱ از طرف مجله Gentlemen’s Quarterly لقب خوشتیپ ترین مرد دنیای مد را از آن خود کند.
گرد آوری شده توسط : "]تولیدی مانتو مزون جلال[/URL]
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر