طراحی پوشش سقف پاسیو

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
ایده هایی برای طراحی پوشش سقف پاسیو به سبک ایرانی: امروزه با زندگی کردن در فضای خانه های آپارتمانی فاصله ما از طبیعت بسیار زیاد شده و دیگر خبری از حیاط منزل به سبک خانه های سنتی ایرانی نیست. فضاهایی که می توانند ارتباط ما را با نور طبیعی از طریق سقف برقرار کند، ها و ها و ها هستند. حیاط های اندرونی و حیاط کوچک گودال باغچه های خانه هایی ایرانی شباهت های زیادی به نقش پوشش سقف پاسیو های امروزی در ساختمان داشته اند. اگر در طبقه همکف و یا اول آپارتمان زندگی می کنید و به کف پاسیو دسترسی دارید، فکر نمی کنید که ایده خوبی باشد تا دستی به سر رویش بکشید و حال و هوای حیاط خانه ایرانی را در آن به وجود بیاورد؟! به چنین ایده ای علاقه مند هستید؟!
ما استفاده از موارد زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

  • حوض در طراحی پاسیوی ایرانی
  • آبنما در طراحی پاسیوی ایرانی
  • آوردن گیاهان به فضای پاسیو
  • استفاده از کاشی ایرانی در طراحی پاسیو
  • استفاده از وسایل دکوری در پاسیو
  • استفاده از فرش و گلیم ایرانی در فضای پاسیو

طراحی پاسیویی مدرن اما ایرانی
نیازی نیست که این نشانه ها و المان های ایرانی را به شکلی قدیمی در خانه به کار بگیرید. معماران طبیعت و زیبایی ایرانی را در طراحی خانه حقیقی به تصویر کشیده اند و در آن با استفاده از نشانه های خانه ایرانی پوشش سقف پاسیو یی مدرن را به وجود آورده اند. ارتباط با گیاهان، طاقچه های ایرانی، حوض و کاشی های فیروزه ای بسیار مهم هستند. به ما بگویید: آیا قسمتی از خانه شما هم به سبک ایرانی طراحی شده است؟! لطفا عکس آن را در بخش نظرات بگذارید. همچنین شما می توانید سوالات خود درباره، معماری نورگیر ها و پوشش سقف پاسیو و سقف استخر ویلای خود را در قسمت نظرات بنویسید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر