طراحی سایت و سهولت با تایپوگرافی

sitecode

New member
2016-03-23
2
0
0
sitecode.ir
[h=3] [/h]
در دنیای امروز که کسب و کارها به صورت اینترنتی روند رو به رشدی داشته است سئو و بهینه سازی وب سایت نقشی اساسی در ایفا می کند . سئو به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد . برای داشتن وب سایت حرفه ای باید به تایپوگرافی آن توجه بسیاری شود . ممکن است تایپوگرافی وب سایت شما مورد پسند همه مشتریان واقع نشود اما می توان دلیل انتخاب را برای درک بهتر توضیح داد .اجباری در ساخت سایت تایپوگرافی وجود نخواهد داشت اما با تایپوگرافی می توانید به وب سایت خود زیبایی دهید و فضایی چشم گیر و مطلوب برای مشتری ایجاد کنید .
هدف از تایپوگرافی چیست ؟
اکثر سایت های طراحی شده بر اساس اطلاعات و محتوا و به زبان نوشتاری می باشند .در این صورت باید به سبک توجه خاصی شود . مزیت تایپوگرافی این است که باعث می شود خواندن متن آسان شود وسهولت در تشخیص حروف می گردد .برای سرعت بخشیدن در محتوای وب سایت استفاده از تایپوگرافی گزینه بسیار خوبی می باشد . تایپوگرافی در عملکرد سایت بسیار تاثیر گذار می باشد و درک بهتر محتوا نیز با این کار برای کاربر آسان تر خواهد شد . توجه به تایپوگرافی با استفاده از نکات زیر:
1-در از فونت های مختلف استفاده نکنید . استفاده بیش از حد از فونت های مختلف سایت را غیر حرفه ای جلوه خواهد داد.
2-برای قرار دادن محتوا و مطالب وب سایت خود از فونت و سایز مناسب استفاده کنید .
3-محتوای سایت باید دارای حروف کوچک و بزرگ باشد .
4-یکی از نکات مهم مربوط به حرفه ای استفاده از فونت های استاندارد می باشد که کاربران بتوانند به راحتی مطالب را بخوانند .
5- محتوای وب سایت نباید رنگی باشد .این امر علاوه براینکه باعث از دست دادن مخاطب خواهد شد بلکه تاثیر منفی در سئو و بهینه سازی وب سایت خواهد داشت .به عنوان مثال استفاده از رنگ آبی برای محتوای سایت باعث می شود که کاربر آن را با لینک اشتباه کند .
6- از فونت هایی که زائده دارند استفاده نکنید .
7- نکات ذکر شده می تواند شما را در طراحی سایت کمک کند .
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر