طراحی سایت و سئو چه رابطه ای با هم دارند ؟

sitecode

New member
2016-03-23
2
0
0
sitecode.ir
[h=3] [/h]
در سال های اخیر یکی از مواردی که در خیلی مطرح می باشد رابطه طراحی سایت و بهینه سازی می باشد . برای اینکه توانایی رسیدن به موفقیت نزدیک تر باشد و سئو سایت هر دو باید با هم مدنظر قرار گیرد .عدم توجه به هر دو مورد می تواند شما را به نتیجه مطلوب نرساند. برای رسیدن به یک وب سایت مطلوب باید موارد زیر رعایت گردد:
1- در پایه ریزی صحیح داشته باشید و قوانین مربوط به سئو سایت و بهینه سازی را رعایت کنید و سایتی بر اساس استانداردهای گوگل و موتورهای جستجو طراحی کنید .
2- ترافیک بالای وب سایت و بهبود رتبه و افزایش مخاطبان رابطه مستقیمی با بهینه سازی و طراحی وب سایت دارد .
3- داشتن وب سایتی مفید و دارای محتوای خوب می تواند کاربران را زمان زیادی در وب سایت شما نگه دارد .
هدف از سایتی سئو شده و پربازدید و دارای محتوای عالی برای جذب مخاطب و مشتری بیشتر می باشد . یکسری نکات برای طراحی سایت بهینه شده وجود دارد که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد : در بهینه سازی وب سایت هر چه تعداد کلمات زیاد باشد تاثیر بیشتری در بهینه سازی وب سایت خواهد داشت .مقدار استاندارد کلمه سیصدو پنجاه کلمه می باشد اما بیشتر از این تعداد نیز تاثیر بیشتری نیز خواهد گذاشت . لینک های داخلی تاثیر زیادی در سئو سایت ایفا می کنند .
برای عکس ها و تصاویر داخل وب سایت از تگalt استفاده کنید .
از کلمات کلیدی در مقالات خود در عناوین و تیترها استفاده کنید .
در ابتدای پاراگراف هر مقاله از کلمات کلیدی استفاده کنید .
ارتباط زیادی بین رضایت کاربران از وب سایت و موتورهای جستجو وجود دارد . و نکته دیگر که بسیار حائز اهمیت است این است که زمان بندی برای گذاشتن محتوا و مقالات در بهینه سازی مهم می باشد .
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر