ضروری‌ترین ترفند آیفون6 و 6 پلاس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


ضروری‌ترین ترفند آیفون6 و 6 پلاس


باز هم اپل برگ برنده‌ دیگری را روانه‌ بازار تلفن‌های همراه کرد. آیفون 6 و 6 پلاس اوایل عرضه‌ به بازار توانستند رکورد فروش ده میلیون نسخه‌ای را ثبت کنند. اکنون میلیون‌ها نفر از کاربران در سراسر دنیا از این محصولات هوشمند اپل استفاده می‌کنند.


آیفون‌های جدید بزرگ‌تر از محصولات پیشین هستند و آیفون 6 پلاس بزرگی را به حد کمال رسانده‌ است. همان‌طور که می‌دانید آیفون 6 به صفحه‌نمایش 4.7 اینچی و آیفون 6 پلاس به صفحه‌نمایش 5/5 اینچی مجهز شده‌اند و نکته‌ جالب این‌که گلکسی نوت 4 با وجود مجهز بودن به صفحه‌نمایش 5.7 اینچی کمی کوچک‌تر از آیفون 6 پلاس است! (حدود 5 میلی‌متر)


با توجه به بزرگ‌تر شدن صفحه‌ نمایش در محصولات جدید اپل و نگرش مناسب و اپل نسبت به نیاز مشتریان، قابلیتی با عنوان Reachability در این محصولات گنجانده شده است که آشنایی با آن برای صاحبان آیفون 6 و 6 پلاس یک ضرورت به‌شمار می‌رود.


قابلیت بالا به شما این امکان را می‌دهد براحتی با یک دست از تلفن همراه خود استفاده کنید و بدون تحمل سختی‌های فراوان یا بهره‌مند بودن از انگشتانی بلند، به گزینه‌های موجود در بالای صفحه‌نمایش تلفن همراه نیز دسترسی داشته باشید.


اگر دوست دارید با این ترفند ضروری آشنا شوید، کافی است دوبار کلید Home را لمس کنید.


به همین سادگی شما می‌توانید از قابلیت Reachability بهره‌مند شوید. با دوبار لمس متوالی کلید Home، صفحه‌نمایش به سمت پایین حرکت کرده و گزینه‌های بالای صفحه براحتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


توجه داشته باشید دوبار فشار روی کلید Home، صفحه‌ مدیریت برنامه‌ها را برای شما به ‌نمایش درمی‌آورد و برای استفاده از قابلیت Reachability باید دوبار کلید Home را لمس کنید. (فشار ندهید)
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر