صعود دورتموند به جمع چهار تيم برتر جام حذفي

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر : 1033555 زمان ارسال : چهارشنبه 1392/11/23 08:11


[h=1]صعود دورتموند به جمع چهار تيم برتر جام حذفي[/h]
[h=2]بوروسيا دورتموند با برتري برابر اينتراخت فرانکفورت به جمع چهار تيم برتر جام حذفي آلمان صعود کرد.[/h]
00943777.jpg


مرحله يک چهارم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي آلمان شب گذشته با يک ديدار آغاز شد که در آن بورورسيا دورتموند موفق شد با برتري برابر اينتراخت فرانکفورت به جمع چهار تيم برتر اين رقابت‌ها راه يابد.

دورتموند که در اين ديدار چند بازيکن اصلي خود را به دليل محروميت و مصدوميت در اختيار نداشت بازي را خوب آغاز کرد. اولين حملات آنها در دقيقه 37 انجام گرفت که مخيتاريان در موقعيت تک به تک قرار گرفت اما نتوانست با پاي چپ ضربه ي خوبي را به سمت دروازه ي حريف شليک کند. فرانکفورت هم تيم دست و پا بسته اي نبود و چندين بار توانست موقعيت خطرناک ايجاد کند اما نتوانست به گل برسد.

نيمه دوم با برتري نسبي فرانکفورت آغاز شد اما دو تيم تا دقيقه 75 قادر به خلق موقعيت خطرناک روي دروازه يکديگر نبودند. در دقيقه 78 مخيتاريان در شرايطي که تعادل نداشت در موقعيت تک به تک قرار گرفت که ضربه ي آرام او توسط ترپ دفع شد اما سرانجام در دقيقه 82 سباستين کئل روي توپي که مخيتاريان از روي نقطه کرنر ارسال کرده بود اثر گذاشت و اوباميانگ که کنار تير دوم جايگيري کرده بود موفق شد دروازه فرانکفورت را باز کند.

دورتموندي‌ها در دقايق پاياني به خوبي بازي را کنترل کردند تا با کسب يک برد خفيف خارج از خانه به مرحله نيمه نهايي جام حذفي آلمان صعود کنند.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Melika

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر