صعود بارسا و پاري‌سن ژرمن به يک‌چهارم نهايي

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر : 1056444 زمان ارسال : پنج شنبه 1392/12/22 01:12

ليگ قهرمانان اروپا؛
[h=1]صعود بارسا و پاري‌سن ژرمن به يک‌چهارم نهايي[/h]
[h=2]دو تيم بارسلونا و پاري‌سن ژرمن با برتري برابر حريفان خود در مجموع دو ديدار راهي مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا شدند.[/h]
00024618.jpg


دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با برگزاري دو ديدار ادامه يافت که در آن دو تيم ميزبان بارسلونا و پاري‌سن ژرمن نيز صعودشان را به مرحله بعد قطعي کردند.



بارسلونا در حالي در خانه برابر منچستر‌سيتي به ميدان رفت که اندوخته مناسبي از دور رفت داشت. دو تيم در نيمه نخست چندين فرصت گلزني داشتند که موفق نبودند. جدي ترين موقعيت بازي را ليونل مسي از دست داد که ضربه زميني او در نيمه دوم به ديرک دروازه اصابت کرد . اما تلاش ليونل مسي به بار نشست تا اين بازيکن در دقيقه 66 مسابقه با ضربه چيپ گلزني کند تا اين ديدار در پايان با برتري يک بر صفر بارسلونا به پايان برسد. البته در دقيقه 78 داور يک پنالتي واضح براي منچستر‌سيتي نگرفت و پابلو زابالتا را به دليل اعتراض به داوري از زمين اخراج کرد . با اين حال ونسان کمپاني پيش‌تاخته توانست يکي از گل‌ها را از روي ضربه کرنر پاسخ دهد . اما اين پايان کار نبود و دني آلوس موفق شد گلزني کند تا در پايان بارسلونا با برتري 4 بر يک در مجموع به مرحله بعد راه يابد.

در ديگر ديدار پاري سن ژرمن موفق شد 2 بر يک باير لورکوزن را شکست دهد تا در مجموع دو ديدار با برتري 6 بر يک راهي مرحله بعد شود. براي ميزبان در اين ديدار مارکوئينوس و ازکوئل لاوتزي گلزني کردند و تک گل باير لورکوزن را نيز سيدني سام به ثمر رساند. تيم آلماني در دقيقه 28 يک ضربه پنالتي را از دست داد. سيمون رولفس در اين صحنه نتوانست از روي نقطه پنالتي گلزني کند.

تابلو نتايج (مجموع رفت و برگشت)

بارسلونا 4 – منچستر‌سيتي يک

پاري‌سن ژرمن 6 – باير لورکوزن يک
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Melika

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر