معرفی کتاب شیطان و دوشیزه پریم

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر

[LYRIC]نام کتاب: شیطان و دوشیزه پریم
[/LYRIC]
[LYRIC]نویسنده: پائولو کوئلیو
[/LYRIC]
[LYRIC]مترجم: آرش حجازی
[/LYRIC]
[LYRIC]تعداد صفحات: 222
[/LYRIC]
[LYRIC]فرمت کتاب: PDF
[/LYRIC]
[LYRIC]زبان کتاب: فارسی
[/LYRIC]

[LYRIC]توضیحات:[/LYRIC]
اینبار با یک رمان جذاب از آقای پائولو کوئلو که به فارسی ترجمه شده در خدمتتان هستیم. این رمان زیبا شامل 222 صفحه است که بخشی از متن آن را میتوانید در زیر بخوانید:
غریبه، شانتال* پریم* را انتخاب* می*کند تا ثابت* کند انسان* ذاتاً شر است. پیشنهاد بیگانه* می*تواند برای* همیشه* سرنوشت* شانتال* فقیر و یتیم* را عوض* کند اما او باید میان* فرشته* و شیطانی* که* هر انسان* در درون* خویش* دارد، انتخاب* کند... دهکده ای درگیر آز، هول و هراس ... مردی اسیر شبح گذشته ای دردناک دختر جوانی در جست و جوی خوشبختی ... برای تصمیم گیری فقط هفت روز فرصت هست. رزم در کنار فرشتگان، یا شیاطین؟ در این هفته طولانی و تکرار ناشدنی، هرکدام پیمان خویش را پبش می گذارند: نیک یا بد؟ ویسکوس دهکده ای کوچک و از یاد رفته در زمان و مکان، میدان این نبرد هولناک خواهد بود... بیگانه ای اسرارآمیز وارد دهکده می شود، و از آن دم، دهکده درگیر نقشه ای مکارانه می شود که اثر آن هرگز از روح تک تک ساکنان این دهکده نخواهد شد. بیگانه از دوردست آمده است، به جست و جوی پاسخی برای پرسشی نگران کننده : انسان در ذات خویش نیک است یا بد؟ رمان شیطان و دوشیزه پریم درستی و راستی انسان را به گونه هولناکی می آزماید.
[TAVAJOH]
برای دانلود کتاب نیاز به نرم افزار پی دی اف ریدر دارید که میتوانید از دریافت کنید
[/TAVAJOH]

 

Maryam

افتخاری
2013-06-19
253
275
0
شهر قاصدک ها
یادم میاد حدودا نه سال داشتم که کتاب کیمیاگر پائلو کوئلیو به دستم رسید و من همون موقع شروع به خوندنش کردم.
اون موقع این کتاب برای من سنگین بود،حتی حالا هم میگم درک مفاهیم این کتاب شاید به خاطر جنبه ی سمبولیسم و رازگونه اش مشکل باشه،اما در نهایت اون کتاب رو خوندم و این طوری بود که من با نویسنده ی چیره دستی مثل کوئلیو آشنا شدم.
بعد از اون پیگیر کتاب ها ی کوئلیو شدم و وقتی که تنها ده سال داشتم،کتاب هایی مثل داستان هایی برای پدران،فرزندان و نوه ها،ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد،کوه پنجم،بریدا،کنار رود خانه ی پیدرا نشستم و گریستم،و خاطرات یک مغ رو خوندم.اون موقع سن کمی داشتم و درک مفاهیم این کتاب ها برام دشوار بود اما من باز هم اون کتاب ها رو خوندم و هر چه بزرگتر میشدم و بیشتر میخوندمشون،بیشتر به اعجاز قلم کوئلیو پی میبردم و همین برای من تشویقی شد تا به خوندن کتاب های فلسفی و سمبولیسم رو بیاورم.
چند روز پیش که کتاب شیطان و دوشیزه پریم رو در بخش معرفی کتاب قرار دادید،مشتاقانه کتاب رو دانلود کردم،تعریف این کتاب رو شنیده بودم اما هنوز نتونسته بودم که این کتاب رو تهیه کنم،و باید از شما تشکری ویژه به خاطر قرار دادن این کتاب در بخش معرفی کتاب بکنم.
هنوز مشغول خوندن این کتاب هستم،و هر چه بیشتر در عمق داستان فرو میرم بیشتر به معجزه ی قلم پائلو ایمان میارم.

در بخش زندگی نامه ی این نویسنده نوشته شده:آثار او در بيش از 120 كشور منتشر و به 46 زبان ترجمه شده است.بيش تر از بيست و هفت ميليون نسخه از كتاب هاي او به فروشرفته اند و بنا به گزارش نشريه فرانسوي “ لير“در ماه مارس سال 1999،او دومين نويسنده پرفروش جهاني در سال 1998 بوده است.وي مشاور ويژه برنامه يونسكو ‏‎«همگرايي روحي و گفت و گوي بين فرهنگها» است.
وقتی در مورد نقد کتاب شیطان و دوشیزه پریم سرچ کنید،همچین مطلبی رو میتونید ببینید:با وجود آنكه داراي مضامين فلسفي و واقع گرايانه است‚اما باعث خستگي خواننده نمي شود و حتي تلنگري بر احساسات مخاطب است براي ژرفنگري بيشتر در محيط درون و پيرامون.پائولو كوئيلو سعي در سهيم كردن و آشنايي مخاطبانش با با احساسات و دغدغه هاي دروني خود دارد.

و اما دوستانی که با این سبک کتاب آشنایی ندارن،مطمئنا بعد از یک بار خوندن یکی از آثار پائلو عاشقش میشن!:دی
موفق باشید دوستان خوبم
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر