شگرد پسر جوان براي سوء استفاده از دختر شيرازي

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
شگرد پسر جوان براي سوء استفاده از دختر شيرازي
رئيس پليس فتاي استان فارس از کشف پرونده هتک حيثيت از طريق افشا تصاوير و اطلاعات شخصي دختر محصل شيرازي، در فضاي مجازي خبر داد كه منجر به خودكشي اين دختر شده است.

به گزارش ابتکار، سرهنگ”سيدموسي حسيني" در تشريح اين خبر گفت: در اين پرونده که شخصي از طريق اينترنت و نرم افزار کاربردي گوشي تلفن همراه، عکس‌هاي دختري نوجوان (17 ساله) را سرقت كرده و از اين طريق با ايجاد ترس، تهديد و اذيت و آزار سعي مي‌كند از او سو‌استفاده جنسي كند.

وي با بيان اينكه تهديدها و آزارهاي متهم موجب بروز مشكلات عصبي براي دختر نوجوان مي‌شود، تاكيد كرد: اين ارتباط در نهايت دختر نوجوان را به سمتي سوق مي‌دهد که تصميم به خودکشي مي‌گيرد كه خوشبختانه با درايت خانواده، از مرگ نجات پيدا مي‌كند.

سرهنگ”حسيني" گفت: پس از ارجاع اين پرونده به پليس”فتا"، کارشناسان متهم را شناسايي كرده و با استفاده از ترفند‌هاي مهندسي پروفايل وي را هک و اطلاعات اوليه اي از او را استخراج كردند. وي افزود: در ادامه شواهدي از ارتباط متهم با اشخاص ديگري نيز در فضاي مجازي شناسايي و با بدست آمدن ادله کافي از”نويد" که متهم اين پرونده است کارآگاهان پليس”فتا" استان فارس وي را دستگير و تجهيزات ديجيتالي او را به منظور استخراج ادله ديگر در اثبات جرم به پليس”فتا" منتقل كردند.

رئيس پليس”فتا" استان فارس گفت: در تحقيقات انجام شده از متهم مشخص شد وي از طريق مهندسي اجتماعي، اعتماد کاربران و همچنين شاکي را جلب و با ارسال تصاوير جعلي از خودش آنها را جهت ارسال عکس‌ها و اطلاعات شخصيشان ترغيب مي‌كرده است.

سرهنگ”حسيني" ادامه داد: با مطرح شدن تقاضاي ارسال تصاوير شخصي، شاکي که سن و سال کمي دارد و فريب خورده، تصاوير خود را براي وي ارسال و متهم بعد از دريافت اين تصاوير سعي مي‌کند از طريق ايجاد ترس از ارسال تصاويرش در فضاي مجازي به نيت شوم خود دست يابد.

رئيس پليس”فتا" استان فارس اظهار كرد: اين پرونده که هم اکنون توسط کارشناسان اين پليس به نتيجه رسيده، جهت طي مراحل قضايي به دادسرا ارسال شده است.

سرهنگ”حسيني" هشدار داد: خانواده‌هايي که با فرزندانشان برخورد مناسبي ندارند باعث مي‌شوند فرزندان از بيان مشکلات شخصي شان خودداري كرده و دچار مشکلات عصبي و در نهايت مشكلاتي ناخواسته شوند.


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی و Melika

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر