شما نباید میکرودرم ابریژن انجام دهید!

mnajm

New member
2016-07-20
12
2
0
این روزها انجام عمل بسیار شنیده میشود و گاها اغوا کننده به نظر میرسد؛ سوالهای زیادی درباره آن مطرح میشود و یکی از آنها این است که: من میتوانم میکرودرم ابریژن انجام دهم؟ باید پاسخ بدهم به طور کلی میکرودرم ابریژن به درمان و لایه برداری سطحی ترین لایه پوست میپردازد و روش درمانی بسیار ایمنی است، آنقدر ایمن که میتوانید آنرا در خانه، خودتان انجام دهید اما این ایمنی به این معنا نیست که موارد منع مصرفی ندارد. (منظور از موارد منع مصرف مواقعی است که میکرودرم ابریژن برای افراد غیر قابل تجویز است.)

بله؛ میکرودرم ابریژن برای برخی افراد مناسب نیست و پوست آسیب دیده آخرین چیزی است که هرکسی میخواهد پس قبل از شروع اولین جلسه درمانتان مطمئن شوید که این روش برای پوست شما مناسب است؛ با پزشک یا فرد متخصصی صحبت کنید و اطلاعات اولیه و لازم را کسب نمایید
دراین مقاله به چند مورد از موارد منع مصرف اشاره کرده ام :

به تازگی آکوتان مصرف کرده اید؟


استفاده از روآکوتان یا آکوتان پوست را شکننده و حساس میکند و باعث آسیب بیشتر پوست میشود میکرودرم ابریژن همزمان با مصرف این دارو احتمال سوزش ، خونریزی ، پوسته پوسته شدن را افزایش میدهد. پیشنهاد میشود بعد از یک دوره ی درمانی و مصرف روآکوتان عمل میکرودرم پوست را تا ۱۲ماه به تاخیر بیاندازید و به پوستتان استراحت بدهید.
در بعضی مواقع ممکن است پزشک متخصص پوست بنا به صلاح دید استفاده از میکرودرم را قبل از ۶ماه پس از مصرف آکوتان تجویز کند اما اجازه ندهید هیچ کس دیگری حتی اپراتورهای حاذق این کار را برایتان تجویز کنند یا انجام دهند.
جوشهای ملتهب دارید؟


اگرچه میکرودرم ابریژن برای درمان جوشهای خفیف و سرسیاه روش مناسبی است اما برای درمان جوشهای ملتهب اصلا تجویز نمیشود. استفاده از باعث التهاب بیشتر و …. میشود

دقت کنید که میکرودرم درمانی برای برطرف کردن جوشها نیست بلکه روشی برای ازبین بردن جای آنهاست
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: گیفت چیست

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر