شبیه ساز سرور با نرم افزار WampDeveloper Pro 5.3.0.1

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
WampDeveloper.jpg



WampDeveloper Pro 5.3.0.1 یک برنامه کاربردی و تجاری که محیط سرور شما را به صورت حرفه ای برای شما شبیه سازی کرده و شامل php،MySql،Apache می‌باشد.از قابلیت‌های این نرم افزار میتوان به نصب اتوماتیک انواع سیستم‌های مدیریت محتوا ، ادغام با Tomcat و IIS ، پلاگین‌های eAccelerator و ioncube و قابلیت ایجاد دومین مجازی برای اجرای سایت‌ها اشاره کرد. هم اکنون نرم افزار WampDeveloper را از دانلود سافت ور دریافت کنید.





Create & Self-Host Websites in 60 Seconds! With Advanced, High-Performance Web Server Software using Apache, PHP, MySQL – for Windows.WampDeveloper Pro enables professionals, average users, and businesses to rapidly create & deploy websites using Apache (web server), PHP (language), and MySQL (database) With WampDeveloper Pro creating websites is a 1-click process.

دانلود با حجم 286 مگابایت از دانلود سافت وار...> <
کد:
رمز فایل www.downloadsoftware.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر