شایعه ساخت تبلت 12 اینچی توسط سونی

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


به تازگی خبری منتشر شده که سونی قصد دارد تبلتی 12 اینچی بسازد این منبع اگاه اعلام کرده است که سونی قصد عرضه این تبلت را در 3 ماهه اول سال میلادی جدید (2015) به بازار عرضه کند در ادامه به توضیح این خبر میپردازیم باما همراه باشید.





در حال حاضر، اگر قصد خرید تبلتی ۱۲ اینچی داشته باشید، گزینه های محدودی وجود دارند ازجمله Galaxy Note Pro 12.2 و Microsoft Surface Pro 3 این دو تبلت را میتوانید در این رنج قیمتی بیابید که هرکدام سیستم عامل خاص خودشان را دارند


این لو دهنده اعلام میکند که این تبلت همانند سایر تبلت های این سرکت یک تبلت رده بالا با مشخصات سخت افزاری عالی خواهد بود و از انجا که این تبلت ساخت سونی است باید انتظار بدنه باریک و مقاومت خوبی را از ان داشته باشیم .


متاسفانه هیچ جزییات دیگری از این تبلت در دسترس نیست. تبلت Z2 بزرگترین تبلتی است که سونی تاکنون ساخته و عرضه کرده است. Z2 دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی است، از آنجا که منبع شایعه قبلاً سابقه ای در لو دادن دارد، باید خوش بین باشیم که این شایعه نیز حقیقت خواهد یافت.


البته ممکن است اصلا ساخت این تبلت توسط سونی شایعه ای بیش نباشد و هرگز این تبلت ساخته نشود !!
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر