سیستم گرمایش و سرمایش

saharrahin

New member
2015-03-30
32
10
0
ها بهترین انتخاب برای تهویه هوا با حداقل سروصدا می باشد که کمترین فضا را به خود اختصاص می دهند فن کویل ها را از لحاظ نصب آن ها می توان به فن کویل های زمینی، سقفی و کانالی تقسیم نمود. فن کویل ها از یک فن، لوله های گرمایش و سرمایش، فیلتر های قابل تعویض، شیر فلکه، و شیر هواگیری تشکیل شده اند و قابل استفاده در تمام آپارتمان ها بیمارستان ها مراکز خرید رستوران ها و... می باشد.
هوای خانه ممکن است مملو از گرد و خاک و شوره حیوانات خانگی گرده گل ها و... باشد و ممکن است شما به این ها آلرژی داشته باشید تنها با داشتن درخانه می توان هوا را تصفیه کرد و براحتی در خانه نفس عمیق کشید و از هوای سالم و مرطوب داخل خانه لذت برد.
با استانداردهای جهانی در مراکزی با سقف های بلند و در فضای بزرگ با کمترین هزینه نصب می گردد و به سرعت فضا را گرم می نماید. دارای قدرت حرارتی بالا می باشد فضای کمتری را اشغال می نماید و موجب توزیع بهتر هوای گرم می گردد.
دستگاهی برای تهویه هوا می باشد و از یک فن یا هواکش برای جریان هوا، یک فیلتر برای تصفیه هوا،کویل های حرارتی و برودتی برای تنظیم دما، رطوبت زن برای تنظیم رطوبت هوا و تجهیزات کنترلی برای تنظیم دما، جریان هوا و رطوبت.. تشکیل شده است. این دستگاه را می توان در تمام مراکز بزرگ و آپارتمان ها، بیمارستان ها و ... مورد استفاده قرار داد. این سیستم عمل تهویه هوا را در زمستان و تابستان با تنظیم دما گرما و سرما انجام می دهد و در مکان های مرطوب عملکرد بهتری نسبت به فن کویل دارد.
یک دستگاه سرمایشی گرمایشی ایرانی می باشد که با تلاش آقای مهدی بازرگان تولید شده است. مخفف کلمات زمستانی نیمه تابستانی می باشد این دستگاه را می توان برای هر واحد مسکونی جهت تنظیم سرما، گرما رطوبت مورد استفاده قرار داد کف این دستگاه باید عایق رطوبتی و صوتی استفاده نمود.زنت همانند کولر آبی برای سرمایش عمل می کند و برای ایجاد گرما از کویل های آب گرم و یا کویل های الکتریکی کمک می گیرد.
دارای طیف گسترده ای از مدل ها با ظرفیت های متفاوت همراه با نصب و راه اندازی آسان و ساده می باشد
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: نسترن

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر