سلاح های مجهز به لینوکس TrackingPoint و نشانه روی خودکار

pesar baldar

همراه خوب
2013-10-22
58
36
0
همین حوالی

linux-powered-rifle-auto-aim.jpeg



اگر اهل بازی های تیراندازی شخص اول باشید، حتما کدهای تقلب و cheat فراوانی بلد هستید که بازی را جذاب تر کنند. اگر هم اهل Counter-Strike باشید، حتما کدهای دیدن دشمنان از درون دیوار یا شلیک خودکار به سر (auto-aim) را می شناسید. اما لحظه ای فکر کنید که چنین کد تقلبی به زندگی واقعی وارد شده و سلاح های گرم به آن مجهز شوند! این دقیقا قابلیتی است که یک استارت آپ در Austin تگزاس بر روی سلاح های گرم با راهنمای تیراندازی دقیق پیاده کرده است.

هر یک از سه مدل تفنگ شکاری جدید این شرکت به دوربین چشمی پیشرفته کامپیوتری مجهز شده اند که از لینوکس بر روی خود بهره می برد. آنچه که شکارچی درون دوربین چشمی اسلحه می بیند، به جای دید مستقیم موضوع در واقع یک تصویر ویدیویی از هدف است که توسط لنزهای ردیاب دوربین تهیه شده است.

شما می توانید هدف را تگ بزنید و دوربین آن را به عنوان مجموعه ای از متغیرها به حساب می آورد. پس از آن دوربین هدف علامت گذاری شده را دنبال کرده و دائما خود را به گونه ای تنظیم می کند که هدف در حوزه دید باقی بماند. هنگامی که شکارچی می خواهد ماشه را بچکاند، باید موقعیت هدف علامت گذاری شده را هم با موقعیت اعلام شده توسط شبکه دوربین چشمی تطبیق داده و آنگاه شلیک کند.

قیمت سلاح های این کمپانی از ۱۷۰۰۰ دلار آغاز می گردد که در دنیای تجارت اسلحه مبلغ زیادی محسوب می گردد. اما داستان این است که شما می توانید با این سلاح کد تقلب auto-aim را در واقعیت اجرا کنید.​
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر