سری دوم طنز در حاشبه این بار در زندان!

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


سید غلامرضا میرحسینی مدیر شبكه سه سیما در این زمینه تصریح كرد: همزمان با تولید قسمت‌های آغازین، تصمیم گرفته شد تا این مجموعه تلویزیونی در نوروز ۹۴ و پس از ایام شهادت حضرت زهرا (س) پخش شود كه این موضوع به فرایند تولید، شتاب و سرعت بیشتری داد.

وی با اشاره به اینكه مجموعه تلویزیونی «درحاشیه» با استقبال مخاطبان مواجه شده است، گفت: البته انتقادات و پیشنهادهایی هم دریافت كردیم كه بابت این اظهار نظرها از همه مخاطبان سپاسگزاری می‌كنیم.

میرحسینی افزود: به‌تدریج و پس از پخش ۱۵ قسمت با توجه به شرایط ویژه تولید، روند فیلمنامه و تعداد زیاد هنرپیشگان تصمیم گرفته شد كه این مجموعه در فاز اول با ۲۷ قسمت به كار خود پایان دهد و پس از آن مجموعه «شمعدانی» به كارگردانی سروش صحت از شبكه سه سیما پخش شود.

مدیر شبكه سه سیما با توضیح این مطلب كه تولید فازدوم مجموعه «در حاشیه» پس از وقفه‌ای كوتاه آغاز می‌شود، گفت: از بین چند سوژه‌ای كه مدنظر است، یك موضوع نهایی و انتخاب خواهد شد؛ البته شخصاً از بین سوژه‌های مطرح شده با موضوع حضور شخصیت‌های این سریال در زندان بیشتر موافقم و معتقدم كه لوكیشن واحد و حضور آدم‌های مختلف از اقشار جامعه و ماجراهای متعدد این آدم‌ها، خود به خود كشش و جذابیت تولید ۳۰ قسمت را دارد.

وی اظهار امیدواری ‌كرد فاز دوم مجموعه «در حاشیه» هم با كیفیت و مطلوبیت بیشتری تولید تا درمعرض دید علاقمندان به این سریال قرار گیرد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eMziper

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر