سرنوشت وحشتناک زن میاندورودی در راه دندانپزشکی + تصاویر

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
زن جوانی در میاندورود که برای رفتن به دندانپزشکی از خانه‌اش خارج شده بود به سرنوشت مرگباری گرفتار شد.


به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، زن جوانی در میاندورود که برای رفتن به دندانپزشکی از خانه‌اش خارج شده بود به سرنوشت مرگباری گرفتار شد.


این حادثه هنگامی رخ داد که این زن جوان به نام خدیجه سوار بر خودروی سیاهرنگ با دو سرنشین شد تا سر ساعت مقرر در مطب دندانپزشکی حاضر شود اما اسیر زورگیران شده و به طرز هولناکی به کام مرگ فرو رفت.

بنا بر این گزارش، عصر چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه بود که زن جوانی به نام خدیجه در روستای دارابکلای میاندورود برای رفتن به مطب دندانپزشکی از خانه‌اش خارج شد، وی هنگامی که به انتظار خودروی مسافرکش بود، یک خودروی مشکی رنگ با دو سرنشین در برابرش توقف کرد.


زن جوان که تصور می‌کرد خودروی مسافرکش است، سوار شد اما نمی‌دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است.


ساعت‌های طولانی از رفتن زن جوان می‌گذشت اما هیچ اثری از وی نشد، اعضای خانواده‌اش که نگران شده بودند، با مطب دندانپزشکی تماس گرفتند تا در این‌باره جویا شوند اما در کمال تعجب شنیدند که زن جوان آن‌روز اصلاً به مطب نرفته است.



با شنیدن این جواب، دلشوره و نگرانی در میان اعضای خانواده بیشتر شد؛ آنان به هر جایی که احتمال داده می‌شد بتوانند ردی از خدیجه به‌دست آورند سر زدند اما هر چه تجسس کردند نتوانستند هیچ ردی از او بیابند.



در چنین شرایطی بود که آنها تصمیم گرفتند ماجرا را با پلیس در میان بگذارند، اعضای خانواده زن گمشده در مراجعه به مأموران اعلام کردند: وی عصر روز حادثه در مطب دندانپزشکی قرار داشت، او بچه دو ماهه خود را نزد ما گذاشته و از خانه خارج شد، وقتی بعد از ساعت‌ها خبری از بازگشت او نشد و ما هم نتوانستیم ردی از او در خانه دوستان و آشنایان به‌دست بیاوریم، از سویی در تماس با مطب دندانپزشکی هم متوجه شدیم به آنجا هم نرفته است، تصمیم گرفتیم از پلیس کمک بگیریم.

آغاز تجسس‌های پلیسی


مأموران پلیس میاندورود که احساس می‌کردند زن جوان باید درگیر سرنوشت ناگواری شده باشد، به‌سرعت وارد عمل شدند.

در نخستین اقدام آن‌ها به تحقیقات محلی از کسانی پرداختند که زن جوان را هنگام خروج از خانه و سوار شدن به خودروی مسافرکش دیده بودند.

یکی از شاهدان ماجرا در این‌باره به پلیس گفت: عصر بود که این زن را دیدم، به کنار خیابان آمده و به انتظار خودروی مسافربر ایستاده بود، دقایقی بعد یک خودروی مشکی رنگ در مقابلش توقف کرد او هم سوار شد.



با وجود اینکه مأموران توانسته بودند سرنخ‌هایی از این ماجرا به‌دست آورند اما هیچ‌کس شماره‌ای از پلاک این خودرو به‌خاطر نداشت و این موضوع تحقیقات پلیس را با بن‌بست تحقیقاتی روبه‌رو کرده بود.



در همین راستا وقتی عملیات تجسسی پلیس میاندورود به مشکل خورد و به‌دلیل جو بدی که با انتشار اخبار و شایعات گوناگون درباره این ماجرا در سطح شهرهای هم‌جوار منتشر شده بود، به دستور سردار جعفری‌نسب فرمانده انتظامی مازندران تیم‌های مختلفی از مأموران پلیس آگاهی استان و شهرهای ساری، نکا، گلوگاه، بهشهر و قائم‌شهر تشکیل شد و تجسس‌های گسترده‌ای برای ردیابی زن گمشده در دستور کار قرار گرفت.



این در حالی بود که بررسی دوربین‌های نصب‌شده در مسیر حرکت این خودرو نیز نتوانست تأثیر زیادی در ردیابی این خودرو و زن داشته باشد، در چنین شرایطی بود که پایش تصویری روی همه دوربین‌های موجود در مسیر تا خروجی‌های استان، از سوی تیم‌های مختلف تخصصی پلیس آغاز شد و تصاویری از زن ناپدیدشده در اختیار پلیس سراسر کشور قرار گرفت.



در حالی که دو هفته از آغاز عملیات تجسسی پلیس می‌گذشت و اطلاعات مربوط به همه خودرو‌های سیاه‌رنگ موجود در منطقه مورد بررسی‌های دقیق و کار‌شناسانه قرار گرفته بود، مأموران روی نام یکی از صاحبان خودرو که از تبه‌کاران سابقه‌دار بوده و در منطقه جامخانه در شرق مازندران ساکن بود مظنون شده و او را تحت مراقبت‌های نامحسوس خود قرار دادند.


بدین‌ترتیب پلیس در تعقیب و مراقبت‌های پنهانی خود متوجه حرکات غیرعادی این تبه‌کار شده و او را بازداشت کرد؛ مرد جوان در حالی که خود را بی‌اطلاع از سرنوشت زن گمشده نشان می‌داد، سعی کرد مسیر تحقیقات مأموران را به گمراهی بکشاند اما وقتی با به‌دست آمدن آثار و نشانه‌هایی از این زن در خودرویش روبه‌رو شد چاره‌ای جز اعتراف ندید.




این مرد گفت: روز حادثه همراه یکی از دوستانم در حال پرسه‌زنی بودیم که متوجه زن جوانی در حاشیه خیابان شدیم، او را سوار کردیم، از وضعیت ظاهری‌اش این‌گونه بر می‌آمد که وضع مالی خوبی دارد.



بعد از مسافتی در فرصتی مناسب دوستم بسرعت از صندلی جلو به عقب رفت و با چاقو او را تهدید کرد تا ساکت بماند اما او مقاومت کرده و سعی کرد خود را از خودرو بیرون بیندازد.



در این هنگام دوستم چند ضربه چاقو به او زد، سرش را زیر صندلی کرده و به سمت جنگل‌های اطراف شهر نکا رفتیم، در آنجا اموال او را برداشتیم اما با توجه به اینکه می‌ترسیدیم از سوی او شناسایی شویم پیکر نیمه‌جانش را به داخل دره‌ای در جنگل‌های قرمرض نکا انداختیم، بعد از دقایقی احساس کردیم شاید زنده مانده باشد، بنابراین داخل دره رفته و او را کشتیم.



با توجه به این اعترافات هولناک، مأموران به‌سرعت وارد عمل شدند و هم‌دست دیگر او را نیز بازداشت کردند، با اطلاعاتی که این دو جنایتکار درباره محل‌‌ رها کردن جسد زن جوان در اختیار مأموران قرار داده بودند، پلیس به آنجا مراجعه کرده و قسمت‌هایی از جسد را که سالم مانده بود به دست آورد.






مأموران برای اطمینان از اینکه جسد متعلق به زن جوان است، آن را به پزشکی قانونی انتقال دادند، اقدامات ابتدایی کار‌شناسی و بررسی گروه‌های خونی، فرمول دندانی، بررسی استخوانی و دی‌ان‌ای که انجام گرفت، مشخص شد این جسد مربوط به زنی است که تقریباً ۱۴ روز پیش به قتل رسیده است.

سردار جعفری‌نسب با اشاره به شناسایی مخفیگاه مظنونان، از هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری آنان خبر داد و بیان کرد: این جنایتکاران در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند و در اظهارات خود عنوان داشتند در روز حادثه این زن را با انگیزه سرقت جواهرات و وجه نقد، سوار بر خودروی شخصی کرده و با انتقال وی به یکی از روستاهای حومه ساری او را به قتل رساندند و پس از سرقت طلا‌هایش، جنازه وی را در یکی از مناطق جنگلی نکا‌‌ رها کرده‌اند.

از این بانوی جوان یک فرزند 3 ماهه به یادگار مانده است
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر