سرنوشت مبهم 14 مربی در فصل آینده

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر: 1235758 زمان: 1394/02/02 16:32 تعداد بازدید: 24,311

بعد از تمدید قرارداد گل‌محمدی و عقد قرارداد برانکو
[h=1]سرنوشت مبهم 14 مربی در فصل آینده[/h]
[h=2]در حالی که 4 هفته به پایان هفته لیگ برتر چهاردهم باقی مانده است، تنها دو تیم ذوب و پرسپولیس سرنوشت نیمکت خود را برای فصل آینده مشخص کرده‌اند.[/h]
00994794.jpg


به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی روز گذشته قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با ذوب آهن تمدید کرد تا در کنار برانکو ایوانکوویچ که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، جزو مربیانی قرار گیرد که آینده‌اش در لیگ پانزدهم مشخص است.

با این شرایط سرنوشت نیمکت 14 تیم دیگر لیگ برتر برای فصل آینده مشخص نیست و مسوولان تیم‌ها آن را موکول به نتایج تیم‌شان در پایان فصل کرده‌اند.

در این میان به نظر می‌رسد تراکتورسازی به همکاری خود با تونی اولیویرا ادامه دهد و فراز کمالوند نیز در صورت بقای گسترش فولاد با این تیم در لیگ بعد ادامه خواهد داد.

مسوولان فولاد نیز در حال رایزنی با دراگان اسکوچیچ هستند تا قرارداد سرمربی موفق خود در دو فصل اخیر را تمدید کنند و به نظر می‌رسد مربی کروات سرخ‌های خوزستانی علیرغم دریافت پیشنهادات از تیم‌های دیگر علاقه‌مند به ادامه همکاری با این تیم باشد.

استقلال خوزستان نیز چنین شرایطی دارد و مسوولان این تیم نیز به دنبال ادامه همکاری با عبدالله ویسی هستند و همه چیز به بقای این تیم در لیگ بستگی دارد.

نفت مسجد سلیمان نیز به نظر چاره‌ای جز ادامه همکاری با بهروز مکوندی با توجه به شرایط مالی و... موجود ندارد و راه‌آهن نیز شرایط مشخصی برای فصل آینده ندارد.

سپاهان در صورت قهرمانی مطمئنا قرارداد خود را با حسین فرکی تمدید خواهد کرد مگر اینکه تغییر تحولی در تهران باعث تغییرات روی نیمکت زردپوشان اصفهانی شود.

نفت تهران هم که با علیرضا منصوریان توانسته به روند خوب چند فصل اخیر خود ادامه دهد هنوز سرنوشت ادامه همکاری‌اش با منصوریان مشخص نیست و باید منتظر پایان فصل و دیدار فینال این تیم برابر ذوب آهن ماند.

پدیده‌ای ها هم که با مشکلات مالی فراوانی مواجه هستند در صورت بقا در لیگ برتر و تیمداری پای میز مذاکره با علیرضا مرزبان و هسلر خواهند نشست و در حال حاضر نماینده مشهد تصمیمی برای لیگ پانزدهم ندارد.

سایپایی ها هم در حالی که با مجید جلالی تا انتهای این فصل با خودروسازان قرارداد دارند هنوز با پیشنهادی برای ادامه همکاری مواجه نشده و مسوولان این تیم منتظر 4 هفته پایانی لیگ هستند.

ملوان و سیروس محجوب در حالی به فیروز کریمی پیشنهاد تمدید قرارداد 3 ساله را داده که سرنوشت این تیم و ادامه همکاری قوهای سپید با محجوب نیز مشخص نیست و نمایندگان این شهرستان به دنبال این هستند که مالکیت تیم را به منطقه آزاد بسپارند و این تغییرات سبب تصمیمات جدیدی در این رابطه خواهد شد.

استقلال و امیر قلعه‌نویی؛ همه چیز به پایان فصل و نتیجه آبی‌پوشان در لیگ چهاردهم مربوط است و در صورتی که امیر قلعه‌نویی در دومین فصل پیاپی هم نتواند برای این تیم حداقل سهمیه را کسب کند باید منتظر جابجایی بزرگی در این تیم بود. در حال حاضر برای قلعه‌نویی نه پیشنهادی بابت تمدید قرارداد از سوی هیات مدیره و مدیرعامل رسیده و نه او از آینده خود در این تیم اطمینان دارد و به همین منظور منتظر 4 هفته باقی مانده لیگ است.

پیکان در حالی که در هفته‌های گذشته در کسب نتیجه موفق نبوده و حضور صمد مرفاوی هم نتوانسته تغییری در این تیم به وجود بیاورد جزو تیم‌هایی است که سرنوشت‌شان در لیگ چهاردهم با ابهام روبروست و آنها در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ جزو گزینه‌های سقوط محسوب می‌شوند. مرفاوی نیز مانند همتایان خود در پایین لیگ منتظر پایان لیگ است تا سرنوشت حضورش در این تیم مشخص شود.





2004
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر