سرزمین سفرهای به یاد ماندنی

eMziper

همراه نمونه
2015-03-13
579
102
0
تهـــــران
مالزی کشوری زیبا و دیدنی در جنوب شرقی آسیا می باشد و پایتخت آن کوالالامپور است. این کشور سر سبز و زیبا یکی از توریستی ترین کشورهای جهان به شمار می آید که سالانه عده زیادی از توریست های حرفه ای را از سرتاسر جهان به سوی خود جذب می کند. شعار ملی مردمان این کشور نیرومندی در یکپارچگی است و این شعار پرمعنا مهم ترین دلیل رشد و پیشرفت این کشور آسیایی می باشد. مالزی دارای ۱۳ استان است و استاندار هر استان را اصطلاحاً «شاه» می‌نامند. ساکنین کشور مالزی از سه نژاد مالایی (۶۰٪)، چینی (۲۷٪)، هندی (۱۲٪) و غیره (۱٪) تشکیل شده‌است. شبه جزیره مالزی به سبب داشتن سواحل بیشمار و گوناگون در بخش‌های مختلفش، یکی از بزرگترین و مهمترین مکانهای غواصی در دنیا شمرده می‌شود. محدوده ساراواک به سبب داشتن آبهای شفاف و گوناگونی ماهی‌ها، از زیباترین جاذبه‌های مالزی به شمار می‌رود. سواحل شرقی شبه جزیره مرکزی مالزی، دارای جزایر بسیار دیدنی و بکر می‌باشند. جزیره لنکاوی با جزیره کیش در خلیج فارس خواهر خوانده هستند. جزایر بینظیر پینانگ و لنکاوی جزو زیباترین جزایر توریستی جهان به شمار می آیند. طبیعت زیبا و استوایی مالزی مکانهای متعددی را برای گردشگران علاقه‌مند به طبیعت ارائه می‌کند. تامان نگارا یا جنگل ملی مالزی از قدیمی‌ترین جنگلهای جهان به شمار می‌رود.
برج‌های دوقلوی پتروناس که متعلق به شرکت نفتی پتروناس مالزی می‌باشند در حال حاضر بلندترین برجهای دوقلوی جهان می‌باشند که یکی از مکانهای توریستی شهر کوالالامپور می باشد. مجسمه ایستاده بودا در باتو کیو کوالالامپور بلندترین مجسمه ایستاده دنیاست که همه روزه تعداد زیادی از توریست‌ها از آن دیدن می‌کنند. پارک پرنده‌ها واقع در شهر کوالالامپور نیز بزرگترین باغ پرنده‌های روباز در دنیاست.
بلندیهای گنتینگ و مجموعه هتلها و رستورانها در فاصله کمی از کوالالامپور نیز یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگران در مالزی می‌باشد. بازارهای محلی و فروشگاههای بسیار بزرگ داخل شهر کوالالامپور نیز شاید یکی دیگر از جاذبه‌های این شهر برای عده‌ای از گردشگران باشد.

93-12-86.jpg
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر