سخنرانی برنده نوبل فیزیک 2003 در دانشگاه صنعتی اصفهان

Maryam

افتخاری
2013-06-19
253
275
0
شهر قاصدک ها
سخنرانی برنده نوبل فیزیک 2003 در دانشگاه صنعتی اصفهان

یک گردهمایی و سخنرانی علمی با حضور سه تن از برجسته ترین فیزیکدانان دنیا در زمینه ابررسانایی، شنبه 19 بهمن ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.


در این نشست علمی تخصصی، پروفسور «آنتونی جیمز لگت» برنده جایزه نوبل فیزیک 2003 در زمینه ابررسانایی و ابرشارگی و استاد دانشگاه ایلینوی، پروفسور «پال‌چو» کاشف نخستین ابررسانای بالای دمای نیتروژن مایع (ybco)، استاد دانشگاه هیوستون و پروفسور «وارن پیکت» استاد ممتاز و شناخته شده بین‌المللی در حوزه ابررسانا از دانشگاه دیویس کالیفرنیا سخنرانی خواهند کرد.


در این نشست علمی که با حضور محققان، متخصصان و علاقه‌مندان زمینه‌های ابررسانایی برگزار می‌شود، مباحث نظری، محاسباتی و تجربی ابررساناها به عنوان شاخه‌ای مهم از فیزیک جامد ارائه و به پرسش‌های تخصصی مخاطبان پاسخ داده می‌شود.


این سمینار روز شنبه 19 بهمن ماه از ساعت 15 در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: ترنم** و Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر