Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


شب گذشته سامسونگ پس از مدت ها شایعاتی که پیرامون محصولات جدید سامسونگ درفضای مجازی منتشر میشد رسما گلکسی اس6 اج پلاس را معرفی کرد.





شاید در نگاه اول فک کنید چرا این تلفن مگر نباید نسخه اج پرچمدار جدید یعنی نوت 5 معرفی میشد ،اما مسئولین سامسونگ تصمیم گرفته اند با بزرگ کردن نسخه اج گلکسی اس 6 و یکسان سازی مشخصات آن با نوت5، دیگر نسخه اج برای گلکسی نوت تولید نکنند .





از لحاظ سخت افزاری مشخصات این گوشی تفاوت زیادی با مشخصاتی که طی هفته های گذشته از این محصول فاش شد ندارد. سامسونگ در این گوشی نیز با توجه به مشکلات زیاد پردازنده کوالکام دیگر از این پردازنده ها استفاده نکرده و با اتکا به توان داخلی ،پردازنده ایگزینوس 7420 را استفاده کرده است از لحاظ صفحه نمایش نیز این گوشی همانند نوت 5 بوده و دارای نمایشگری 5.7 اینچی با رزلوشن QHD است .


به طور کلی مشخصات این تلفن به شرح زیرمیباشد :


پردازنده‌ی Exynos 7420


صفحه نمایش5.7 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن QHD


4 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4


دوربین 16 مگاپیکسل به همراه لرزش گیر اپتیکال و لنز با گشودگی F/1.9


دوربین جلو 5 مگاپیکسل


باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی


حافظه داخلی 32،64 و 128 گیگابایت بدون امکان ارتقا از طریق درگاه میکرو اس دی
منبع: بروزرسانی
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر