سالگرد ازدواج بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل+تصاویر

pegah

افتخاری
2013-09-28
556
990
0
گیلان
مهدی پاکدل روز گذشته با انتشار عکسی در شبکه اینستاگرام ضمن اشاره به سالگرد ازدواجش با بهنوش طباطبایی نوشت: و امروز ، اولین روز سال چهارم است.




مهدی پاکدل روز گذشته با انتشار عکسی در شبکه اینستاگرام ضمن اشاره به سالکرد ازدواجش با بهنوش طباطبایی نوشت: و امروز ، اولین روز سال چهارم است. علی معلم، مهدی پاکدل، بهنوش طباطبایی نیوشا ضیغمی، سامان مقدم، حسام نواب ومجید مظفری از جمله مهمانان جشن ساگرد ازدواج این دو بازیگر بودند.

محمدرضا شریفی نیا نیز که در این جشن شرکت کرده بود نوشت:دیشب سالگرد ازدواج بهنوش طباطبایی ومهدی پاکدل بود که متقارن شده بود با سالگرد تاسیس یک رستوران … ماهم بعد از خستگی از سر کار به مدت بیست دقیقه یه سری زدیم اون میز هم میز پیش غذاست با شیشه های سس و سرکه که سالاد هارو برداشتن و کیک رو اونجا گذاشتن …. به همین سادگی


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی، Melika و Atash

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر