ساخت شارژری کوچک در جیب شما + عکس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
ساخت شارژری کوچک در جیب شما + عکس
Fuel یک وسیله بسیار زیبا و جالب می باشد که عموما شکل و شمایل آن من و شما را به یاد گالن های بنزین ماشین ها می اندازند که به کمک رانندگان آمده و در هنگام اتمام بنزین ذخیره آن ها خواهند بود.



اما Fuel نیز یک مخزن حمل بنزین می باشد؟ جواب خیر است.حتما برای شما هم حداقل یک بار پیش آمده است که در هنگام نیاز به تلفن تان برای تماس و یا حتی یک پیامک و یا کاری که نیاز بسیار زیادی به تلفن دارید شارژ و یا همان باتری تمام کند؟ خوب اگر شارژر را همراه خود داشته باشید،بسیار خوش شانس خواهید بود ولی اگر نیروی برقی در اطراف شما نباشد چطور؟ در اینجاست که این وسیله زیبا به کار شما می آید.



Fuel با ابعاد بسیار کوچک خود می تواند با اتصال به پورت Micro USB تلفن هوشمند شما آن را شارژ نماید. میزان شارژ اضافه شده برای نیم ساعت کار با تلفن همراه می باشد که میتواند کمک بسیار بزرگی به شما باید. قیمت این شارژر کوچک حدودا 41 دلار می باشد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mahdi km

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر