ساخت سلاح زیرآبی در روسیه

pesar baldar

همراه خوب
2013-10-22
58
36
0
همین حوالی
427353_538.jpg
روزنامه کریستین ساینس مانیتور نوشت: شرکت کی پی بی ،یکی از تولید کنندگان نامدار سلاح در روسیه اعلام کرده است پس از چندین دهه تحقیقات و بررسی ها توانسته است برای اولین بار در جهان سلاح خودکاری تولید نماید که قادر باشد همانند خشکی و روی زمین در زیر آب شلیک نماید . این سلاح هم در خشکی و هم در زیر آب بطور خودکار و دستی عمل خواهد کرد.

ماکسیم ولمزوف از کارشناسان تولید سلاح در شرکت کی پی بی روسیه می گوید تولید چنین سلاحی که بطور همزمان در زیر آب و خشکی بتواند یکسان عمل نماید موفقیت چشمگیری بشمار می آید . این کارشناس سلاح می گوید تا پیش از این هیچ شخصی موفق به تولید چنین سلاحی در جهان نشده است.

427353_538.jpg


این سلاح بطور خاص برای نیروهای ویژه نظامی بکار می رود که در تمامی محیط ها اعم از خشکی و آب اجرای عملیات دارند. در گذشته نیروهای ویژه نظامی مجبور بودند برای انجام عملیات در زیر آب و همچنین در خشکی از دو سلاح استفاده می کردند اما اکنون وجود این سلاح خودکار جدید می تواند بطور همزمان در آب و خشکی مورد استفاده قرار گیرد. مقامات نظامی روسیه اعلام کرده اند سلاح جدید خودکار را از شرکت تولید کننده روس خریداری می کنند و جایگزین دیگر سلاح ها نظیر کلاشینکف خواهند کرد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Atash

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر