ساخت باریک ترین تبلت دنیا توسط Dell

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


اگر تا پیش از این فکر میکردید نازک ترین تبلت دنیا ایپد ایر2 است باید بگوییم در اشتباهید !قبل از معرفی ایپد ایر2 شایعاتی پیرامون تبلت نازک دل به گوش میرسید حال دل رسما وجود این تبلت را تایید کرده است در ادامه با ما باشید.





به گفته کمپانی دل این تبلت قرار است در ماه آینده با قیمت 499 دلار رونمایی شود ضخامت دستگاه ساخت دل 6 میلیمتر است درصورتی که آیپد ایر 2ضخامتی 6.1 میلی متری دارد پس از لحاظ ضخامتی میتوان لقب نازک ترین تبلت دنیا را به این تبلت نسبت داد

تبلت Dell Venue8 7000 از مشخصاتی همچون سیستم عامل اندروید 4.4(کیت کت) ،صفحه نمایش 8.4 اینچی OLED با رزلوشن 1600*2560 پیکسل،پردازنده quad-core Intel Atom Z3500 ،حافظه داخلی 16 گیگابایتی ، رم 2 گیگابایتی و بلندگو های استریو بهره میبرد.



در پشت این تبلت سه عدد دوربین قرار دارد ، دوربین اصلی 8 مگاپیگسلی و دو عدد دوربین دیگر در سمت چپ و راست دوربین اصلی قرارداد تا بتوانند فناوری RealSense 3D technology از این شرکت را به نحو احسنت اجرا کنند.

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر