ساختمانهای درحال ساخت تهران , بانک اطلاعات ساختمان

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
ساختمانهای درحال ساخت تهران , بانک اطلاعات ساختمان
فروش بانک اطلاعات ساختمان


ما با واگذاری بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت تهران ، بانک اطلاعات ساختمان ، مدیران شرکتهای ساختمانی ، شماره تلفن پیمانکاران و لیست شماره موبایل انبوه سازان گام عظیمی در بهبود جذب مشتری برداشته ایم.

در سال 1395 توانسته ایم بیش از 25000 پروژه ساختمانی را شناسایی و را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.

بانک اطلاعات ساختمان بسیار ارزشمندی که جهت استفاده کلیه افرادی که نیاز به اطلاعات دقیق انواع ساختمانهای درحال ساخت دارند را جمع آوری کرده ایم.

در این پکیج که به دو صورت استانی و کشوری عرضه میشود کلیه اطلاعات انواع پروژه های درحال ساخت از مسکونی تا تجاری و اداری و دولتی که در ماههای اخیر در حال ساخت میباشد جمع آوری شده است.

قایل توجه مشاغل مرتبط با خدمات ساختمانی و شرکت هایی که کالاهای مرتبط با ساختمان از قبیل : دیوار پوش و کف پوش ، تاسیسات ساختمانی ، سیستم های امنیتی ، آهن آلات ، انواع درو پنجره ، مصالح ، کابینت ، انواع سنک و سرامیک و ...... عرضه میکنند:

وقت و هزینه خود را در بازریابی حضوری ساختمان هدر ندهید.
به منظور بازاریابی تلفنی و ارسال پیامک هدفمند جهت تبلیغات محصولات خود میتوانید اقدام به خرید بانک اطلاعات ساختمانهای درحال ساخت از این سایت نمایید.

سریعترین راه ممکن برای رسیدن به هدف را انتخاب کنید.

لازم بذکر است که بانک اطلاعات ساختمان های درحال ساخت تهران به طور تخصصی جمع آوری میشود و نسبت به سایر پروژه ساختمانی درحال ساخت استان های دیگر بروزتر میباشد.

قابل توجه کاربرانی که این بانک را خریداری می نمایند: این بانک اطلاعات ساختمان شامل تمامی مناطق تهران به غیر از مناطق 11 - 12 - 15 - 16 - 17 - 19 - 20 می باشد.

کلیه ساختمان های در دست ساخت تهران به صورت هفتگی توسط تیم ما آپدیت میشود و کاربرانی که فایل ساختمانی تهران را خریداری میکنند به مدت 2 ماه اشتراک دریافت ماهیانه آپدیت جدید و پروژه جدید را دارند.

لازم به ذکر است: بانک اطلاعات ساختمان تهران با ضریب خطا 10 درصدی فقط روی مراحل ساخت میباشد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی و safavicnc

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر