سئو سایت و رابط کاربری

misaghlearn

New member
2016-09-18
8
3
0
تهران
upseo.ir
[h=1]سئو سایت و رابط کاربری[/h]شاید از خودتان بپرسید که چه ربطی به ux یا کاربرد پذیری دارد؟ مفهموم ux به این معناست که کاربر را به سایت خود جذب کرده و از همه مهمتر کاربر در سایت احساس خوش آیندی بکند و زمان بیشتری را در سایتمان سپری کنند و در این مقاله به ارتباط این موضوع با سئو سایت می پردازیم. افزایش مدت زمان حضور کاربر در سایت ما نتیجه و محتوای جذاب است و از طرفی چون کاربر تجربه لذت بخشی را تجربه کرده است باز هم به سایت برمیگردد.


[h=2]جذب مشتری به واسطه سئو سایت اصولی[/h]یکی از مهمترین کاربردهای سئو سایت این است که کاربر زمان بیشتری را در در سایت بماند و یا به عبارت دیگر اگر navigation سایت راحت باشد نه تنها کابر بازهم به سایت برمیگردد بلکه سایت ما را نیز به دیگران معرفی میکند. یکی از مهم ترین نکاتی که در لذت بخش بودن سایت مهم است صفحه اصلی سایت میباشد. تا میتوانید ساده کار کنید و از سئو و محتوای شلوغ بپرهیزید. بهترین پیشنهاد خودتان را برجسته کنید.این کار به صورت غیر مستقیم در سئو تاثیر دارد زیرا نه تنها کاربر برای مشاهده دوباره پیشنهاد برگشته بلکه کاربر سایتمان را به دیگران معرفی میکند که این کار منجر به ورودی زیادی می شود.

[h=2]سئو سایت و جذب مشتری از طریق مارکتینگ[/h]لوگوی سایتتان به صفحه اصلی لینک داده شود این کار کمک شایانی به سئو سایت میکند. پیشنهاد های رایگان در صفحه اصلی قرار دهید تا در بهینه سازی سایت تان نقش کلیدی داشته باشد. بعضی از کاربران به قدری کم حوصله هستند که حتی نمیتوانند بروند و دنبال شماره تماس بگردند پس بهتر است برای بهینه سازی بهتر شماره تماس را در صفحه نخست قرار دهید. یکی از کلیدی ترین نکات در سئو سایت همچنین لذت بخش پذیر بودن سایت برای کاربر می توان به popup اشاره کرد.

٬
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر