زیاد شدن طلاق در کشور مصیبت بار است !

روشنک m

مدیر تالار اسرار خانه داری
2013-12-01
1,103
1,110
0
امام جمعه تبریز:
کثرت طلاق در کشور مصیبت بار است

امام جمعه تبریز گفت: کثرت طلاق در کشور، مصیبت‌بار بوده و یک خطر کاملاً جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تبریز- خبرنگار کیهان:

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، در جمع کارکنان ثبت احوال این استان افزود: علل طلاق در کشور، می‌بایست آسیب‌شناسی شود و مهریه‌های سنگین و بالا، از عوامل طلاق هستند و جهیزیه‌های فراوان یکی از دلایل تزلزل اساس خانواده در کشور محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: دولت باید مقدمات ازدواج را برای جوانان فراهم کند.
امام جمعه تبریز خواستار اختصاص مشوق‌های ازدیاد اولاد شد و گفت: جمعیت جوان کشور، باید حفظ شود. ما نیاز به برنامه‌ریزی‌های اصولی و درازمدت داریم و بایستی در حوزه‌های مختلفی مانند فرهنگ و اقتصاد، آینده‌نگری جدی داشت.
در این مراسم اعلام شد: 400 هزار نفر در آدربایجان شرقی در سن ازدواج هستند که 10 درصد جمعیت کشور است و در 8 ماه امسال تعداد ولادت‌های ثبت شده استان بیش از 6/5 درصد رشد یافته ولی هنوز 30 درصد خانواده‌های استان یا فرزند ندارند یا تک فرزند هستند.
همچنین میزان طلاق در استان 3/8 درصد افزایش یافته و سیزدهمین استان در سطح کشور، در این زمینه است و میزان ازدواج، امسال 4/10درصد کاهش یافته است و استان در آمار ازدواج رده دوازده کشوری را دارد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر