زمان نظرسنجی ریاست جمهوری تمدید شد

Atash

افتخاری
2013-07-17
1,568
3,723
0
زمان نظرسنجی ریاست جمهوری تمدید شد

ایرنا: معاون حقوقی رییس جمهوری اعلام کرد: مهلت نظرخواهی از مردم درباره منشور حقوق شهروندی که از پنجم آذر تا پنجم دی ماه بود به مدت یکماه تا پنجم بهمن ماه تمدید شد.

«الهام امین زاده» روز یکشنبه افزود: این منشور بر روی سایت معاونت حقوقی رییس جمهوری به آدرس اینترنتی قرار دارد و از ملت شریف ایران می خواهیم که با مطالعه آن نظرات خود را برای ما ارسال کنند.

وی گفت: منشور حقوق شهروندی از پنجم آذرماه سال جاری با دستور رییس جمهوری منتشر شد و برای اعلام نظر درباره آن تا پنجم دی ماه سال جاری فرصت داده شده بود.

امین زاده با اشاره به برنامه های معاونت حقوقی، وضع موجود نظام حقوقی کشور و آسیب هایی که در این زمینه وجود دارد، تصریح کرد: جایگاه حقوق در کشور برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حایز اهمیت است.

به گفته معاون حقوقی رییس جمهوری قرار است پس از دریافت نظرات و دیدگاه های مردم، منشور حقوق شهروندی اجرایی شود.

امین زاده همچنین درباره کمیته ای که به موجب ماده 76 برنامه پنجم توسعه تشکیل شده است، توضیح داد: طبق ماده 76 قانون برنامه پنجم، کمیته ای در اتاق بازرگانی، صنعت و معدن تشکیل شده که بنده نیز عضو آن هستم.

وی اضافه کرد: این کمیته متشکل از دو نفر از هر قوه است و قرار است قوانین مزاحم یا مانع بهبود فضای کسب و کار را بررسی کند.

معاون حقوقی رییس جمهوری سپس بر اهمیت اطلاع از آثار قوانین موجود بر وضعیت حقوقی شهروندان اشاره کرد و گفت: پیشنهاد دیگری هم داریم و آن اینکه مردم نظرات خود را راجع به قوانین مزاحم یا مانع فضای کسب و کار از طریق سایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری به ما اعلام کنند تا در کمیته ماده 76 بررسی شود.

وی گفت: پس از دریافت نظرات مردم، معاونت حقوقی نهایتا در زمینه اصلاح یا لغو آن مصوبه اقدام خواهد کرد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: روشنک m

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر