زبان فارسی و راست به چپ ماژول ورود و عضویت پاپ آپ BT Login جوملا

balavipourali

New member
2015-10-21
5
0
0
تهران
goo.gl
وب سایت :

ماژول یکی از بهترین و قدیمیترین ماژول های عضویت و ورود کاربران در جوملا می باشد که امکانات جانبی فراوانی دارد. این ماژول قابلیت نمایش فرم ورود و ثبت نام تنها با دو لینک را دارد که با کلیک بر روی لینک ورود فرم ورود به صورت پاپ آپ نمایش داده می شود و با کلیک بر روی ثبت نام فرم ثبت نام نیز به صورت پاپ آپ نمایش داده می شود. در این مقاله فایل زبان فارسی و کد CSS را برای راست به چپ نمودن این ماژول جوملا برای شما عزیزان قرار دادم. البته فایل زبان فقط بخش های مورد نیاز ترجمه شده و بخش های کنترل پانل ترجمه نشده.
برای فارسی سازی این ماژول کافی است فایل موجود در ضمیمه را از حالت فشرده خارج سازید و در فلدر language/fa-IR سیستم مدیریت محتوای جوملا خود کپی نمایید.
همچنین برای راست به چپ نمودن این ماژول کافی است کد css زیر را به فایل css قالب خود اضافع نمایید./* mod bt login */
#register-link,.btl-note, #register-link{ text-align:right;}
.btl-content-block h3{ text-align:right; text-indent:15px;}
#simplemodal-container a.modalCloseImg{ left:10px; right:auto !important;}
.btl-input{ float:left !important;}
.btl-label{ float:right !important;}
#btl-content-login ul li{ text-align:right;}
سورس:طراحی سایت دارکوب sitedesign.joomir.com



 

balavipourali

New member
2015-10-21
5
0
0
تهران
goo.gl
سئو و بهینه سازی وب سایت

هیچ ادعایی بهتر است از نمونه کار نیست. دارکوب هم اکنون برای کلیه عبارات کلیدی مرتبط طراحی وب نظیر "طراحی وب" ، "طراحی وب سایت" ، "طراحی سایت" ، "ساخت سایت" ، "ساخت وب سایت" و سایر عبارات دو وب سایت صفحه اول گوگل دارد. این مجموعه تا کنون موفق به انجام 500 پروژه موفق سئو و بهینه سازی وب سایت شده است. بودن صفحه اول گوگل آنهم با دو وب سایت برای سخت ترین کلمه کلیدی سئو نشان از آن دارد که این مجموعه توانمندی لازم را برای انجام پروژه های سئو دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید توضیحات را در سایت های دارکوب مطالعه نمایید.



منبع:طراحی سایت دارکوب darkoob.co.ir

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر