رگبار و رعدوبرق در نواحی شرق و جنوب‌شرق کشور در راه است(چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳)

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
به گزارش خبرنگار «محیط زیست» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در برخی نقاط استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان و در روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی نقاط استانهای کرمان ، هرمزگان، فارس و جنوب سیستان و بلوچستان ، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب ، افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی طی اخطاریه ضمن اعلام پیش‌بینی آبگرفتگی در معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در این نواحی، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی را ضروری دانست.

بر این اساس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر ، وزش باد و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد و در دو روز آینده در استانهای ساحلی خزر و ارتفاعات رشته کوه البرز در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌گردد. لازم به ذکر است که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه بارش در استان مازندران شدت بیشتری خواهد داشت.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر