رونمایی از تبلت جدید ایسر با اندروید 6

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
شرکت ایسر امروز تبلت جدید خود با نام Iconia Tab 10 را رونمایی کرد. این تبلت با قیمتی نسبتأ معقول و با برخورداری از اندروید 6.0 مارشمالو عرضه شده است. ایسر با ارائه این تبلت آن دسته از مشتریانی را هدف قرار داده که تمایلی به صرف هزینه گزاف برای دستگاه های الکترونیک ندارند، اما دوست دارند از تازه ترین امکانات نرم افزاری برخوردار شوند. با این اوصاف، اگر به دنبال تبلتی قدرتمند و رده بالا هستید، بهتر است دنبال تبلت دیگری بگردید. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.




تبلت ایسر Iconia Tab 10 دارای صفحه نمایش 10 اینچی از نوع HD IPS است و توان پردازشی آن توسط پردازنده چهار هسته ای 64 بیتی مدیاتک MT8163A تامین می شود. ایسر اعلام کرده این پردازنده در کنار دو گیگابایت حافظه رم قدرت کافی برای اجرای بازی های سنگین، گشت و گذار در اینترنت و تماشای ویدیو را فراهم می کند.


این تبلت که ابعاد آن به ترتیب 259 در 167 در 8.9 میلی متر است همچنین 32 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربر قرار می دهد و البته امکان پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD را نیز دارا است. در پنل جلویی آن چهار بلندگو با بهره مندی از فناوری Dolby DTS-HD Premium Sound تعبیه شده است. ایسر درباره ظرفیت باتری این تبلت اظهارنظری نکرده ولی گفته باتری برای هشت ساعت استفاده مداوم از این تبلت کافی خواهد بود.




قدرت دوربین پشتی این تبلت به 5 مگاپیکسل می رسد و دارای قابلیت فوکوس خودکار نیز می باشد. همچنین، قدرت دوربین جلوی آن به 2 مگاپیکسل می رسد. یکی از مهم ترین نقاط قوت این تبلت بهره مندی آن از اندروید 6 است که به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است.


ایسر این تبلت را با قیمت 180 پوند در اروپا عرضه کرده است. هنوز جزییاتی درباره برنامه ایسر برای عرضه جهانی این تبلت اعلام نشده است.

منبع: techshot.ir
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر