رونمائی از پوستر انگلیسی فیلم نزدیکتر برای حضور در جشنواره فیلم مونترال

heidari

New member
2015-05-27
10
4
0
رونمائی از پوستر انگلیسی فیلم نزدیکتر برای حضور در جشنواره فیلم مونترال رونمائی از پوستر انگلیسی فیلم نزدیکتر برای حضور در جشنواره فیلم مونترال

سی و یک نما- پوستر انگلیسی فیلم سینمایی «نزدیکتر» به کارگردانی مصطفی احمدی و تهیه کنندگی سپهر سیفی برای به نمایش درآمدن در جشنواره فیلم مونترال طراحی و منتشر شد.

"نزدیکتر" به روابط بین اعضای یک خانواده می پردازد که در گذشته با مشکلات اساسی روبرو بوده اند و در حال نابودی، اما بعد از مدت ها به صورت غیر منتظره ای دوباره دور هم جمع می شوند و چالش ها از اینجا شروع می شود. با ملاقات دوباره خواهر ها و برادر ها زخم ها کهنه سر باز می کنند و مادری که با نگرانی به این شرایط چشم دوخته .

poster_nazdiktar.jpg

امیر صحاف‌نیا با مدیریت هنری ابراهیم حقیقی این پوستر را طراحی کرده است. «نزدیکتر» در جشنواره سال گذشته به نمایش درآمد، در بخش فیلم‌های اول نامزد بهترین کارگردانی شد و مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت. اولین حضور بین‌المللی فیلم در سی‌ونهمین دوره جشنواره مونترال خواهد بود که از 27 آگوست تا 7 سپتامبر (5 تا 16 شهریور) در کانادا برگزار می‌شود. «نزدیکتر» تنها فیلم ایرانی حاضر در بخش مسابقه فیلم‌های اول این جشنواره است. جشنواره فیلم مونترال در دو بخش اصلیِ مسابقه بین‌الملل و مسابقه فیلم‌های اول و 9 بخش فرعی برگزار می‌شود.

«نزدیکتر» محصول 1393 «ایران نوین فیلم» است و امور بین الملل این موسسه پخش فیلم را بر عهده دارد. مونترال به عنوان تنها جشنواره رقابتی آمریکای شمالی مورد تایید فیاپف (فدراسیون بین المللی تهیه کنندگان فیلم) است. بازار فیلم هم در این جشنوراه برگزار می‌شود که بعد از بازار فیلم‌های هالیوودی یکی از مهمترین بازارهای فیلم آمریکای شمالی محسوب می‌شود.
منبع:
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر