رونالدینیو: در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار داشتم

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


قهرمان جام جهانی ۲۰۰۲ می گوید که پیشنهادات زیادی از تیم های چلسی و منچستریونایتد داشته و اعتقاد دارد که بازیکن کردن در لیگ برتر انگلیس خاص و هیجان انگیز است.


به گزارش وبسایت نود، ستاره برزیلی معتقد است که هیچ پشیمانی بابت رد کردن پیشنهادات منچستریونایتد و چلسی نداشته و از پیوستن به بارسلونا راضی است.


به نقل از fourfourtwo، رونالدینیو در بارسلونا توانست لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و کوپا دل ری را فتح کند و همچنین به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود. او طی مصاحبه ای با مجله fourfourtwo در این خصوص گفت:


بله، من می توانستم در باشگاه های دیگر نیز بازی کنم ولی هیچ وقت به آن فکر نکردم. من به خاطر روابط دوستانه ام با ساندرو راسل، مدیر وقت باشگاه بارسلونا به آنجا رفتم. من می توانستم در الدترافورد بازی کنم. من قهرمان جام جهانی شدم و برادر من هم در حال بررسی پیشنهادات بود. اما وقتی که راسل به عنوان رئیس باشگاه انتخاب شد، شانس دیدن باشگاه و شهر را داشتم و این باعث شد تا همه چیز آسان تر پیش برود.


من هیچ پشیمانی بابت بازی نکردن در انگلیس ندارم، اما بازی کردن در آن لیگ می توانست خاص باشد زیرا لیگ بسیار فوق العاده ای است. چلسی یک بار سعی در به خدمت گرفتن من داشت و بعضی تیم های دیگر نیز به من علاقه داشتند. لیگ برتر بسیار سریع و پرفشار است. خیلی خوب است که به تماشای این لیگ بنشینید و هیچ وقت خسته نشوید. من تمایل ندارم که همه بازی های لیگ برتر را تماشا کنم، اما خلاصه بازی و گل های این لیگ را بیشتر از لیگ های دیگر تماشا می کنم.
رونالدینیو در سال ۲۰۱۵ بعد از ترک فلومیننزه بدون تیم مانده است و هم اکنون در سن ۳۷ سالگی به سر می برد. شاعر فوتبال همچنین به مدت ۴ سال با لیونل مسی هم تیمی بود و در مورد او نیز گفت:


همه می دیدند که او از روز اول فوق العاده است. من می خواستم کاری را که بقیه بازیکنان بزرگ تر با من کردند با او بکنم. می خواستم به او کمک کنم تا پیشرفت کند، زیرا استعداد او بر همگان واضح بود. وقتی که در گرمیو حضور داشتم بازیکنانی همچون بتو و گیلرمه به من کمک زیادی می کردند. در بارسلونا نیز کارلوس پویول به عنوان کاپیتان و برادر بزرگتر به من کمک می کرد تا با شرایط وفق پیدا کنم و در مواقع سخت در کنارم بود. من می خواستم این کار را در مورد مسی نیز انجام دهم.
رونالدینیو بعد از ترک بارسلونا به میلان پیوست و مسی بعد از آن به پیشرفت خود ادامه داد و به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شد. مسی تا کنون موفق به بثمر رساندن ۴۹۶ گل در ۵۷۲ بازی برای بارسلوناشده است.

90tv.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر