روغن مغز هسته هلو برای درد گوش

Nafas

افتخاری
2014-03-18
687
697
0
تهــــــــــــران
[h=1][/h]کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: روغن مغز هسته هلو برای درد گوش و گرفتگی مجرای گوش مفید است.
کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: روغن مغز هسته هلو برای درد گوش و گرفتگی مجرای گوش مفید است.اصغر نقشی افزود: گوشت هلو، دارای سلولزهای نرمی بوده و هضم می‌شود، ضمن آن که مواد قندی و نشاسته‌ای آن به آسانی هضم می‌شود و معده به راحتی هضم آن را تحمل می‌کند.
وی با اشاره به نقش هلو در ایجاد سلامتی در بدن تشریح کرد: هلو غنی از ویتامین آ و پتاسیم است و با توجه به سایر مواد مغذی که دارد، آن را برای سلامتی بسیار مفید و مناسب کرده است.
نقشی ادامه داد: هلو زود هضم است و به سرعت از معده و روده‌ها عبور می‌کند.
کارشناس مسئول گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از آب فراوان موجود در هلو گفت و یادآور شد: به دلیل داشتن آب فراوان، برای رفع تشنگی و کم آبی بدن می‌توان از هلو بهره گرفت.
وی اظهارکرد: هلو ادرارآور و قلیایی کننده خون است، بنابراین برای افراد مبتلا به بیماری‌های کلیوی و روماتیسم مفید است.
نقشی با اشاره به سودمند بودن هلو در برطرف شدن یبوست تاکید کرد: هلو و برگه خیس شده آن، اثر ملین بسیار خوبی برای رفع یبوست دارد.






 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر