روش های کاشت مو

mahsa.23

New member
2017-02-18
5
0
0
آنچه باید از کاشت مو بدانید ، تکنیک های نوین برای کاشت مو است که می تواند موی طبیعی و قابل رشد را به شما اهدا کند، یکی از مهم ترین عوامل برای ، ریزش مو است .
امروزه ریزش مو یکی از معضلات اکثر انسان ها بخصوص جوان ها می باشد که این معضل در روحیه و اعتماد به نفس آنها تاثیر به زیادی می گذارد و برای درمان این موضوع به مراکز مختلف با هزینه های زیاد مراجعه می کنند و هیچ نتیجه ای نمیگیرند .
ریزش مو حالات گوناگونی دارد یکی از این حالات ریزش مو به صورت سکه ای می باشد که به آن آلوپسی آره آتا نیز می گویند. اندازه این ریزش مو می تواند از 1 تا 5 سانتی متر و به صورت یک گردی باشد. این ریزش مو در هرسنی می تواند دیده شود شیوع آن بسیار کم می باشد ولی به طور مساوی درخانم ها و آقایان دیده می شود.
ریزش مو سکه ای می تواند از لحاظ زیبایی در فرد ناراحت کننده باشد و باعث خجالت وی و کاهش اعتماد به نفس او شود. ریزش موی سکه ای علاوه بر موی سر می تواند در مژه، ابرو و ریش و سبیل نیز ایجاد شود. البته این موارد به طور همزمان اتفاق نمی افتد.
نکات مهم در در ریزش مو سکه ای:
– بر خلاف تصور بسیاری از افراد، ریزش سکه ای مو فولکیول های مو را از بین نمی برد و باعث ریزش دائمی و همیشگی نمی شود و در اکثر افراد رویش مجدد مو دوباره اتفاق می افتد
– معمولا اولین مرحله ریزش مو سکه ای در سر می باشد ولی در برخی دیگر از افراد اولین محل ریزش مژه و ابرو می باشد.
– این بیماری به نظرمی رسد علت ژنتیکی داشته باشد و همچنین بر ناخن ها نیز اثر بگذارد و به نظر می‌رسد یک واکنش خود ایمنی در افراد مستعد از نظر ژنتیکی ایجاد می‌شود. البته علل ژنتیکی موثر در این نوع ریزش مو، به عوامل متعددی بستگی دارند. پس ممکن است با سایر بیماری‌های خود ایمنی همراه باشد. ابتلای ناخن‌ها به این بیماری در ۱۰ تا ۱۵ درصد موارد دیده می‌شود.در مان قطعی برای ریزش مو کاشت مو ی طبیعی است .
– یکی از علل ریزش سکه ای مو می تواند وجود عفونت در بدن یا وجود قارچ باشد که موجب ریزش مو در یک ناحیه شود
– یکی دیگر از علل این ریزش ها می تواند به دلیل استرس و عوامل محیطی باشد.
– مشاهدات نشان داده بیماری در دهه دوم تا چهارم زندگی بیشتراتفاق می افتد.
– ممکن است این نواحی پس از مدتی دوباره موهایش رشد کند ولی نواحی دیگر درگیر شوند
– رشد این موها مجددا در 35 تا 80 درصد موارد تا یک سال پس از ریزش رشد می کند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر