روش های نوین آبزی پروری با تاکید بر پرورش در قفس بررسی می شود

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
81482701-6234584.jpg


به گزارش ایرنا از روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی، ایران با داشتن گستره آبی پهناور در شمال و جنوب و فراوانی تنوع گونه های آبزی، ظرفیت بالایی برای توسعه آبزی پروری دارد.


از این رو موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با بیش از دو دهه پیشینه پژوهشی در زمینه تکثیر و پرورش ماهیان دریایی و در راستای برنامه گسترده کشوری برای توسعه آبزی پروری دریایی، همایش ملی- منطقه ای با محوریت توسعه پایدار پرورش در قفس را 15 تا 17 اردیبهشت ماه 1394 در استان خوزستان برگزار می کند.


تکثیر و پرورش ماهیان دریایی، روش های نوین آبزی پروری با تاکید بر قفس، اثرات متقابل زیست محیطی آبزی پروری دریایی و اقتصاد تولید و بازار محورهای اصلی همایش است.


علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند خلاصه مقالات پژوهشی خود در محورهای اعلام شده را تا 15 اسفندماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر