روش دریافت اعلان های اندروید در pc

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر



شاید برای شما این اتفاق افتاده باشد که پشت سیستمتان نشسته اید و کار بسیار مهمی را انجام میدهید در همین هنگام برای تلفن همراه شما که از آن دور هستید یک پیامک می آید . در این زمان تنها کاری که میتوانید انجام دهید این است که از سیستم خود دور شوید و به تلفن خود سر بزنید و این امر باعث میشود در کار شما اختلال ایجاد شود . امروز بنده قصد دارم نرم افزار تلفن همراه و افزونه ای را در گوگل کروم به شما معرفی کنم که به وسیله ی آن میتوانید تمامی اعلان هایی که برای تلفن همراه شما می آید در کامپیوتر خود مشاهده کنید .

1.برای انجام این کار ابتدا شما باید نرم افزار PushBullet for Android را از google store خود دریافت کنید .

2.پس از نصب برنامه با اکانت گوگل مورد نظر خود وارد برنامه شوید .

3.پس از انجام این کار طبق راهنمای روی صفحه مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید . سپس در صفحه notfication access گزینه ی notfication mirroring service را فعال کنید .





4.در مرحله ی آخر شما باید مرورگر کروم خود را باز کنید و از فروشگاه این مرورگر افزونه یPushBullet Extension را دریافت کنید . پس از دریافت این افزونه با همان اکانت گوگلی که در تلفن همراه وارد شدید وارد حساب کاربری خود شوید.





حالا اعلان های تلفن همراه شما در سیستم کامپیوتری تان قابل مشاهده است و نیازی به دور شدن از سیستم خود ندارید .


منبع: learning.asarayan.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر