روایت كريستا تيلتون از ربوده شدن توسط موجودات بیگانه خاکستری

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
زني بنام كريستا تيلتون مدعي شده است كه توسط يك شي پرنده و موجودات بيگانه ربوده شده است.در يك شب در دهه 80 ميلادي كريستا از داخل خانه اش ربوده مي شود و بداخل يك وسيله پرنده برده مي شود.او مي گويد وقتي بخودم آمدم ديدم كه داخل يك اتاق بزرگ و بسيار مدرن هستم،تمام اتاق سفيد بود و من بر روي تختي دراز كشيده بودم.
او مي گويد بمحض اينكه بخود امدم ديدم كه دو موجود بيگانه به رنگ خاكستري وارد اتاق شدند و مرا در داخل يك صندلي روان گذاشتند و از اتاق خارج شدم سپس توسط يك پلكان متحرك در دامنه يك كوه پياده شدم.در روبرويم يك مدخل وردودي شبيه تونل در كوه ديدم و چون تا حدود زيادي با ان مناطق آشنا بودم فهميدم كه بايد در جايي در نيومكزيكو باشم و بعدا فهميدم كه آنجا پايگاه زيرزميني دولس نيومكزيكو مي باشد.



از انجا مردي با كت قرمز و با داشتن يك اسلحه در دست بسراغم آمد و مرا با خود به داخل انجا برد.جايي كه وارد شدم بطور كامل اتوماتيك بود و پس از سوار شدن بر چندين آسانسور و گذشتن از چندين راهرو وارد يك سوله بزرگ شدم و در آنجا به داخل اتاقي برده شدم و از من عكسبرداري شد و سپس يك كارت هويت برايم صادر شد وقتي از انجا خارج شدم يك محيط بسيار بزرگ ديدم كه مملو از ربات و سيستم هاي كامپيوتري و الكترونيكي بود و شايد دهها بشقاب پرنده بزرگ و كوچك ديدم كه انسان ها خيلي عادي با موجوداتي شبيه موجوداتي كه مرا ربوده بودند در حال كار بودند.

از انجا خارج شدم و به قسمت ديگري رفتم در آنجا دهها مخزن شيشه اي ديدم و در داخل مخازن موجوداتي ديدم كه فكر مي كنم دورگه انسان و موجودات بيگانه بودند و احتمالا مراحل رشد اوليه را مي گذراندند.او سپس مي گويد مرا به داخل يك كلينيك بردند و بيهوش شدم .من بر اين باورم كه در انجا از من نمونه برداري شده و احتمالا از من تخمك برداشته اند و مخازن شيشه اي كه ديدم به احتمال زياد ماحصل لقاح مصنوعي تخمك انسان و موجود بيگانه بايد باشد.من معتقدم انها مي خواهند نسل بشر را تغيير دهند.نكته عجيب اين بود كه نمي دانم چرا اختيار و اراده اي از خودم نداشتم فكر مي كنم كاري كرده بودند كه هر كار مي خواستند بدون هيچ مقاومتي انجام مي دادم.

روز بعد دوباره به كلينيك برده شدم و يك موجود بيگانه با يك آمپول وارد شد و وقتي تزريق انجام شد درد شديدي بر من مستولي شد اما يك پماد باعث شد درد تسكين يابد.كريستا مي گويد پس از 6 روز بودن در انجا به خانه ام برگردانده شدم. موضوع ربايش انسان توسط موجودات بيگانه حداقل در امريكا بسيار مورد توجه مي باشد و گفته شده يك ميليون نفر در امريكا خودشان را در برابر ربوده شدن بيمه نيز نموده اند.اما آيا واقعا چنين تئوري هاي توطئه اي مي تواند به واقعيت نزديك باشد؟ بديهي است كه علم اين موضوع را بكلي رد مي كند اما هستند داشنمنداني كه بطور جدي روي اسن موضوع كار مي كنند.يك روانشناس معتبر بنام جان ادوراد كه حتي جايزه پوليتزر را نيز برده است بطور گسترده اي در اين مورد تحقيق نموده است و صدها كيس ربايش را مورد تحقيق قرار داده است.

منبع:


روایت ها و داستان های زیادی در مورد ربوده شدن وجود داره و تقریبا در بیشتر موارد حرف از موجودات خاکستری زده شده!
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر