رنگ مو یا کلینیک لیزر مو؟

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
رنگ مو یا کلینیک لیزر مو؟: دوست دارید موهایتان چه رنگی داشته باشد؟ کدام رنگ را ترجیح می دهید؟ خیلی از خانم ها متوجه این موضوع که ممکن است رنگ مویی که برای کسی جذاب می باشد ممکن است برای آن ها مناسب نباشد ، نیستند. کارشناسان در این مورد توصیه می کنند قبل از انتخاب رنگ مو حتما به رنگ پوستتان توجه نمایید. در این انتخاب می توانید علاوه بر رنگ پوست به رنگ چشم ها ، تیپ شخصیتی و موقعیت اجتماعی نیز توجه کنید. پیدا کردن رنگ مناسب کار دشواری می باشد. از آن بدتر انتخاب از روی کاتالوگ و سپس خریدن آن است. رنگی که شما میبینید حاصل بازتاب نور از روی رنگدانه های رنگ شده می باشد. پس می توان نتیجه گرفت رنگ ها بر موهای مختلف حالت های متفاوتی را به وجود می آورند. رنگ مو های مصنوعی و طبیعی در زیر آفتاب به صورت متفاوت به چشم می آیند. رنگ کردن مو یک امر قدیمی می باشد. انسان در گذشته نیز به رنگ کردن موهایش علاقه مند بوده است و تا امروز نیز این حس پا بر جا مانده است. در گذشته استفاده از رنگ مو تنها برای افراد سن بالا برای پوشاندن مو های سفید بوده اما متاسفانه امروزه شاهده استفاده از رنگ مو های شیمیایی میان جوانان و نوجوانان نیز هستیم. محصولات شیمیایی هیچ وقت بدون ضرر نبوده اند و نخواهند بود. استفاده از رنگ مو های شیمیایی نیز می تواند عوارضی داشته باشد. با وجود خبر هایی که در مورد این مضرات می شنویم اما هنوز شاهد رشد میزان استفاده از این نوع محصولات هستیم. حال اگر نمی توانید مصرف رنگ مو را کنار بگذارید ، و مو بهتین به شما توصیه می کند روش های صحیح اصولی استفاده از آن را یاد بگیرید و در صورت امکان از رنگ مو های گیاهی به جای شیمیایی استفاده نمایید.


رنگ مو ها را می توانید با اشکال گوناگونی مانند کرم ، ژل ، تیوپی یا شامپویی استفاده کنید. رنگ مو های شامپویی در صورت عدم استفاده از اکسیدان رنگشان زود عوض می شود.
انتخاب رنگ موی مناسب

انتخاب رنگ موی مناسب به عواملی همچون مرغوبیت رنگ ، سلیقه اشخاص و مدت زمان آن بستگی دارد. بانوان معمولا از رنگ‌ موهای تیره شروع می‌ کنند و هر بار، رنگ یک درجه روشن‌تر از قبل را انتخاب می کنند. اگر رنگ‌ مویی که انتخاب کرده اید ، موهای سفیدتان را نمی پوشاند ، از رنگ های مرغوب ‌تر و با یک درجه بالاتر از رنگ موی اصلی خود استفاده نمایید.
عوارض استفاده از رنگ مو

عده ای از محققان بر این باورند که استفاده بسیار از رنگ موهای شیمیایی باعث سرطان مثانه و لنفوم غیر هوچکین (نوعی سرطان خون) می‌شود. همچنین استفاده مکرر یا نادرست از رنگ موها مخصوصا رنگ موهای دائمی ، موجب آسیب موها و بروز موخوره نیز می شود.
خشکی ، زبری و شکنندگی موها جز آسیب‌هایی است که در اثر از بین رفتن چربی مو به وجود می‌آیند. استفاده متداوم از رنگ مو باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی ، شوره سر ، خارش و حتی قرمزی پوست سر می‌شود. در صورتی که مواد شیمیایی موجود در رنگ قوی باشند و فرد نسبت به این مواد دارای حساسیت باشد ، ممکن است باعث ایجاد سوختگی در سر شود. اثرات سوختگی سر می‌تواند تا آخر عمر باقی بماند. این حساسیت ها به علت وجود ماده‌ای به نام پارافنیلین دیامین (PPD)‌ در رنگ مو می باشد.
اصولا نشانه های این حساسیت ها شامل قرمزی پوست سر ، خارش پوست سر ، سوزش و ایجاد تاول و کنده شدن پوست سر می باشد. به دلیل حساسیت هایی که این مواد در برخی از افراد ایجاد می‌کنند ، در برخی از کشورها استفاده از این مواد در رنگ موها ممنوع شده و در بسیاری از رنگ موها درصد آن تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است، اما به هر حال افرادی که به این مواد حساسیت دارند ، نباید از این رنگ موها استفاده نمایند.
روش هایی برای کاهش عوارض رنگ مو

• برای رنگ کردن موهایتان توصیه می‌شود که به متخصصین این امر مراجعه نمایید و سعی کنید تا آن جا می توانید خودتان این کار را نکنید .
• از رنگ موهای کاملا استاندارد و دارای مجوز وزارت بهداشت استفاده نمایید.
• بیشت از زمان مورد نیاز ، رنگ را روی سر نگذارید.
• بعد از استفاده از رنگ مو ، سر را با آب خوب بشویید.
• رنگ موهای مختلف را باهم ترکیب نکنید ، زیرا ممکن است باعث ایجاد مواد مضری در آن ها بشوید.
• هنگام استعمال رنگ مو از دستکش استفاده کنید.
• قبل از رنگ کردن ، موهایتان را با یک شامپوی مناسب بشویید.
• هرگز پس از رنگ کردن موها از مواد صاف‌کننده یا فرکننده استفاده نکنید.
• پس از رنگ کردن موها ، از مواد تقویت‌کننده مو استفاده کنید.
• از تعویض مکرر رنگ مو اجتناب کنید.
• رنگ مو را در فواصل زمانی بلند تری استفاده کنید ، زیرا هر چند عوارض رنگ مو در دراز مدت پدید می آید ، ولی هر چه فاصله

زمانی رنگ کردن موها طولانی تر شود ، این عوارض نیز کمتر می شوند.
رنگ مو های گیاهی

در این قسمت چند توصیه مهم برای رنگ کردن مو ارائه می کنیم تا شما را از رنگ های شیمیایی و مصنوعی بی نیاز سازیم. مو، زینتِ صورت و رنگ کردن آن با گیاهان طبیعی سنت ایرانیان و شعار اهل ایمان و اسلام می باشد. رنگ کردن مو با حنا و وسمه از قدیم در میان ایرانیان مرسوم بوده است. اعراب نیز دستور آن را از ایرانیان گرفته بودند و با استفاده از حنای ایران و گیاهان دیگر ایرانی مو هایشان را رنگ می کردند. از آنجایی که حنا جز رنگ های طبیعی و بی ضرر می باشد و موهای سر و صورت و کف دست و چا را به رنگ قرمز که نماد شادی و نشاط است در می آورد ، ایرانیان و اعراب در جشن هایشان و مراسم ازدواج از آن ها استفاده می کردند.
پنج عامل موثر در انتخاب رنگ مو

در انتخاب رنگ مو عوامل زیر تاثیر به سزایی دارند:
• رنگ پوست
• رنگ طبیعی مو
• رنگ چشم
• چاقی و لاغری فرد
• شخصیت فرد
رنگ موی سر شما می بایست کامل کننده رنگ پوست ‌تان باشد. هرگز موهایتان را بیشتر از 2 تا 3 درجه از رنگ طبیعی روشن ‌تر یا تیره‌ تر نکنید. برای تشخیص رنگ مو سه عامل متفاوت دخیل هستند:
تن رنگ

تعیین کننده گرمی و سردی رنگ مو می باشد. رنگ ‌های گرم یعنی قرمز ، نارنجی و زرد. از رنگ‌ های سرد نیز معمولا آبی ، سبز و بنفش برای رنگ مو مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
سطح رنگ

تعیین کننده روشنی و تیرگی رنگ مو است که با افزایش رنگ ‌های مشکی و سفید تغییر می ‌کند.
ضریب اشباع رنگ

درجه غلظت و یا میزان رنگ دانه‌ های موجود را تعیین می‌ کند.
انواع رنگ مو
موقت

تنها به اندازه یک شامپو زدن دوام دارد و تنها به روی ساقه ی مو قرار می گیرد.
نیمه موقت

این رنگ ها به اندازه 4ا لی 6 بار شامپو زدن دوام دارند.
نیمه ثابت

این رنگ ها نیز برای پوشاندن موهای سفید و روشن استفاده می شود و 2 تا 6 هفته دوام دارند.
ثابت

فرمول های رنگ در رنگ موی طبیعی تغییر پیدا می کنند.
چه رنگی به چه پوستی می آید؟

افرادی که پوستی تیره دارند ، رنگ‌ موی شرابی ، مسی ، شاه بلوطی ، فندقی ، بادامی و آجری .
افرادی که پوست ‌شان روشن است ، بلوند خاکستری یا صدفی ، قهوه‌ای مات ، بلوند دودی و‌ های‌لایت آبی و یا قرمز .
افرادی که پوست‌شان گندمگون است ، شیری ، گل بهی ، مسی ، کرم نخودی ، قهوه‌ای ، فندقی و عسلی.
افرادی که پوست ‌شان صورتی است ، کرم گلی ، زیتونی تیره و قهوه‌ای تیره.
افرادی که چشم‌ شان آبی می باشد ، آبی خاکستری ، آبی تیره ، قهوه‌ای و مشکی.
افرادی که چشم ‌شان کهربایی است ، طلایی، فندقی، مسی و قهوه‌ای سوخته.
بهترین رنگ برای پوست های گندمگون

بهترین رنگ‌ها برای افرادی که پوستشان گندمگون و برنزه است رنگ‌ موهای شیری ، گل‌بهی ، مسی ، کرم نخودی ، قهوه‌ای ، زرد سوخته ، قهوه‌ای مایل به قرمز، قهوه‌ای مایل به طلایی ، و رنگ‌های آبی ، سبزآبی ، فندقی ، عسلی ، سبز کاهویی و زرد می باشند. در مورد پوست‌های روشن ، های‌لایت آبی ، قرمز و برای پوست‌های صورتی و سرخ، رنگ کرم گلی ، زیتونی تیره و قهوه‌ای تیره با سایه آبنوسی ، جلوه خاصی ایجاد می کنند.
تقسیم بندی رنگ موها را از درجه 1 تا 10 می باشد. رنگ موی درجه ده ، مو را روشن و درجه یک آن را تیره می‌کند. رنگ موی سیاه ، نور کمی را منعکس می‌کند و این درست برعکس عملکرد رنگ موی بور می باشد. وقتی که رنگ موهای خود را روشن می‌کنید ، هاله گرمی از رنگ‌های زرد و قرمز دور شما نمایان می‌شوند. به یاد داشته باشید که ترکیب رنگ‌های زرد و قرمز رنگ دلخواه شما را تولید نمی کند بلکه ، رنگ نارنجی را تولید می کند. برای چشم‌های کهربایی یا قهوه، رنگ ‌موهای طلایی با های‌لایت قرمز، قهوه‌ای طلایی ، قهوه‌ای عسلی، فندقی، مسی و قهوه‌ای سوخته مناسب است.
بهترین رنگ برای پوست های روشن

برای پوست‌های روشن ، های‌لایت آبی ‌قرمز و برای پوست‌های صورتی و سرخ، رنگ کرم گلی ، زیتونی تیره و قهوه‌ای تیره با سایه آبنوسی مناسب هستند. برای چشم‌های آبی روشن ، آبی خاکستری ، آبی تیره ، سبز تیره ، قهوه‌ای و مشکی ، بهترین رنگ‌ مو ارغوانی با های‌لایت شرابی، پلاتینی ، خاکستری، قهوه‌ای ، قهوه‌ای تیره ، مشکی و شیری می باشد.
موی قرمز

در گذشته تنها وسیله ی دفاعی انسان در مقابل پرتو های مافوق بنفش ، پوست بدن و موی سر بوده است. اما کمتر کسی از ریشه وسابقه دقیق موی قرمز خبر دارد. ژن هایی که سبب قرمزی مو و کک و مک پوست می شوند ، درمقایسه با ژن های خاص دیگر رنگ ها ، بیشتر دچار جهش شده اند. در شرایط آب و هوایی گرم تر، جایی که مو و پوست عوامل دفاعی مهمی در مقابل پرتوهای ما فوق بنفش هستند ، این ژن ها تحت قواعد تنظیم بسیار دقیق و سخت ژنتیکی قرار داشته اند. اما درست از زمانی که انسان به مناطقی با شرایط آب و هوایی سرد تر مهاجرت نمود ، این ژن های طبیعی شروع به جهش کردند. این عمل توضیحی برای چرایی قرمز بودن مو های وایکینگ ها بوده است! موهای قرمز اصولا زبرتر از موی های دیگر هستند ، همچنین این افراد در مقایسه با دیگران ، یک سوم تارموی کمتر دارند. یعنی درجایی که به طورعادی صد و پنجاه هزار تار مو در سر وجود دارد ، این افراد تنها صد هزار تار مو دارند. یک توضیح این اختلاف این است که مویی که به عنوان عامل حفاظت در برابر پرتوهای خورشیدی عمل می کند ، به علت تُنُکی باعث می شود نور خورشید تا حد ممکن به پوست سر برسد.
عوامل سفیدی مو

امروزه شاهد سفیدی موی افراد در سنین کم می باشیم. سفیدی مو به عوامل مختلفی وابسته است که مهم ترین آن ها زمینه ارثی می باشد. البته بیماری‌هایی نظیر ویتیلیگو نیز می‌تواند باعث سفید شدن مو شود. این بیماری‌ علاوه بر موها ، پوست و بعضی از نواحی بدن را نیز سفید می‌کند. یکی دیگر از این عوامل تغذیه نامناسب می باشد. کمبود ویتامین‌هایی مثل ویتامین های گروه B و کمبود روی و سلنیوم در سفید شدن مو تاثیر گذار هستند. اگر سفید شدن مو ارثی باشد ، درمان دارویی تأثیری در جلوگیری از سفید شدن موها ندارد ، ولی در صورتی که سفید شدن مو به دلیل بیماری یا تغذیه نامناسب باشد ، با درمان دارویی می‌توان تا حد زیادی از سفید شدن آن جلوگیری نمود. در هر صورت یکی از عوامل مهم و انگیزه اصلی اغلب مردم برای رنگ کردن موهایشان ، پنهان نمودن موهای سفید نی باشد. شاید شما هم با افرادی برخورد داشته اید که می‌گویند نمی‌دانم چرا موهای سفیدم ، پس از چند بار شستشو رنگش را از دست می‌دهد ، یا برخی می‌گویند تار موهای سفیدم رنگ نمی‌گیرند. در واقع باید گفت که موهای سفید ، به ویژه در بعضی از نقاط سر مانند اطراف شقیقه‌ها در برابر رنگ مو مقاوم هستند ، یا به سرعت رنگ خود را از دست می‌دهند. هر چیزی که باعث شود ساختار طبیعی مو از حالت عادی خارج شود ، برای مو مضر محسوب می شود. به همین دلیل می بایست تا حد امکان از مواد شیمیایی جهت فر کردن ، رنگ کردن و… استفاده نشود.
موهای سفید مقاوم

برخی از موهای سفید مخصوصا موهای زبر خاکستری رنگی که در اطراف شقیقه ها قرار دارند ، در برابر رنگ مو مقاوم تر هستند یا در مقایسه با بقیه ی موهای سفید به سرعت رنگ خود را از دست می دهند. برای رنگ کردن این دسته از موها به توصیه های زیر دقت کنید:
1- هنگام رنگ کردن ، ابتدا رنگ را روی موهای سفید این ناحیه بگذارید تا زمان طولانی تری برای جذب رنگ داشته باشید.
2- موهای سفید لازم است تا 45 دقیقه آغشته به رنگ بمانند.
3- درجه رنگ موی انتخابی خود را بالا ببرید. اگر موهای سفید شما با انجام دادن اقدامات فوق و استفاده از رنگ موهای نیمه دائمی و موقتی رنگ نشدند ، از رنگ‌های دائمی استفاده نمایید. موهای سفید هر شخص ، با انتخاب رنگ موی مناسب ،‌ رنگ طبیعی خود را باز خواهد یافت.اما تحقیقات علمی برای یافتن محصولات قوی تر و اختصاصی تر همچنان ادامه دارد .
روش های نگهداری موهای تازه رنگ شده

1. برای شست و شوی موهایتان از شامپو های مخصوص مو های رنگ شده استفاده کنید.
2. برای دوام بیشتر رنگ مو و جلوگیری از بی ‌رنگ شدن در برابر آفتاب ، از کلاه ، روسری یا شال استفاده کنید و سعی کنید موهابتان را بپوشانید.
3. قبل از ورود به استخر، موهای رنگ شده خود را با آب بدونکلر بشویید.
4. از تقویت کننده‌های مو استفاده کنید.
5. در زمان خیس بودن موها را شانه نکنید و از شانه دندانه درشت استفاده کنید.
6. موها را با حوله یا سشوار خشک نکنید.
7. موهای رنگ شده بعد از مدتی درخشش خود را از دست می دهند ، بدین منظور توصیه می شود از یک نرم کننده مناسب با مو ، هفته ای یکبار استفاده شود.
8. بعد از شامپو زدن استفاده از انواع نرم کننده ها و آب رسان ها برای مو ضروری است ، زیرا موها در اثر استفاده از شامپوی تنها ، خشک و شکننده می شوند اما به خاطر داشته باشید که نرم کننده را فقط به ساقه مو بمالید نه به ریشه مو.
9. پس از استفاده از نرم کننده ، موها را با آب نسبتاً سرد آبکشی نمایید تا موهایتان نرم و براق باقی بماند و مطمئن شوید محصول از سرتان پاک شده است. –
آنتی اکسیدان ها (تسریع کننده فرآیند شیمیایی در رنگ مو)

پروکسید هیدروژن دارای استحکام زیاد است. این عامل مانند کاتالیزوری عمل می کند و عکس العمل شیمیایی را فعال نموده و به رنگ اجازه می دهد به صورت مداوم رنگ مو را تغییر دهد.
قدرت اکسیدان

میزان قدرت اکسیدان که به عنوان تسریع کننده فعالیت شیمیایی بکار می رود ، با نتایج مورد نیاز و دلخواه شما و همچنین با تمایلات سازندگان رنگ ها تعیین می گردد.
انواع اکسیدان

1. Vol10: فقط رنگ را به طور جزئی باز می کند.
2. Vol20: قدرت بازکنندگی و روشن کنندگی بالا به روی موهای سفید دارد.
3. Vol30: قدرت روشن کنندگی بالا با کمترین میزان رنگ دارد .
تسریع کننده های سفید کننده

این مواد می توانند جهت بالا بردن قدرت و سرعت این فعل و انفعلات اضافه شوند. به دستورالعمل های سازندگان آن توجه نمایید. وجود تسریع کننده و رنگ فراوان ، نمی تواند های لایت خوبی روی مو بدهد ، همچنین موهای سفید را خیلی کم پوشش می دهد و به درجه رنگ دلخواه نخواهید رسید و نیز به سرعت ناپدید می شود.
رنگ کردن موی کاملا سفید

1. اکسیدان (vol 20 یا 30) را مستقیم به روی مو های سفید قرار دهید.
2. 5 تا 7 دقیقه صبر کنید تا اکسیدان به روی مو ها بماند.
3. پس از 5 یا 7 دقیقه مو ها را بشویید و به وسیله ی حوله به خشکی خشک نمایید.
4. حال رنگ را به روی مو بگذارید.

با انجام این کار برای موهای تقریباً یکدست سفید شده می توانید موجب افزایش میزان جذب موهای سفید و نرم کردن لایه های کوتیکل رنگ مو بشود. این عمل مخصوص افرادی می باشد که قصد دارند مو هایشان را روشن تر کنند. اگر 10 دقیقه یا بیشتر بر روی مو بگذارید ، مو شروع به روشن شدن می کند. از این کار برای موهایی که در ریشه مو رنگ طبیعی دارند اما به دلیل تابش خورشید روشن شده اند استفاده نکنید. همچنین برای موهای کوتاه و یا نرم هم استفاده نکنید. در این نوع موها ، رنگ مو را می توانید مستقیماً بگذارید.
چرخه رنگ

اگر چرخه ی رنگ را بشناسید ، رنگ کردن برایتان آسان تر می شود. البته گاهی امکان دارد به نظرتان عجیب بیاید که موهای شما ترکیبی از سه رنگ « قرمز ، زرد ، آبی » است. این ها رنگ های اصلی هستند. رنگ های ثانویه نیز شامل نارنجی ، سبز و بنفش هستند. یکی از عناصر و عوامل تاثیر گذار در پروسه ی رنگ کردن مو تعیین رنگدانه زیرین موی شما می باشد. هنگامی که رنگی را انتخاب می کنید و به روی موهایتان می گذارید ممکن است به دلیل رنگدانه زیرین در موی شما ، همان رنگ دلخواه بدست نیاید. اگر شما نگاهی به چرخه رنگ بیاندازید به راحتی می توان متوجه شد یک رنگ مخالف به ازای هر رنگ وجود دارد. به طور مثال اگر موهای شما نارنجی باشند ، رنگ سبز موی شما را قهوه ای می کند یا اگر موی شما یک تون tone زرد داشته باشد ، رنگ بنفش آن رنگ را از بین می برد.
رنگ زیرین + رنگ مصنوعی = رنگ نهایی
رنگ طبیعی مو ها

هر تار مو متشکل از دو قسمت اصلی شامل غلاف و ریشه می باشد. غلاف دور تا دور ساقه و ریشه را می‌پوشاند. ساقه مو دارای دو نوع رنگدانه است : رنگدانه‌های قهوه‌ای تا سیاه و رنگدانه های طلایی تا قرمز. بسته به نژاد هر فرد ، نوع رنگدانه ها و رنگ موی هر کدام با هم متفاوت می باشد و در صورتی که رنگدانه‌ها از بین بروند ، موها سفید خواهند شد .
انواع رنگ مو های شیمیایی

به طور کلی رنگ موها را به دو دسته می توان تقسیم نمود :
الف) رنگ مو های موقت

زیر شاخه رنگ موهای موقت ، یک زیر دسته دیگر هم وجود دارد که نیمه ‌موقت نام دارند. رنگ موهای موقت رنگ‌ موهایی هستند که تنها به قدر یک مرتبه شامپو زدن دوام دارند. این رنگ‌ موها به درون مو نفوذ نمی‌کنند و فقط به روی ساقه مو قرار می‌گیرند. رنگ‌های نیمه ‌موقت که بیشتر برای موهای سفید مورد استفاده قرار می گیرند ، به اندازه 4 تا 6 بار شامپو زدن بر روی مو ماندگار هستند. این رنگ‌ ها به علت وجود مواد اکسیدان ضعیف و همچنین نداشتن آمونیاک به موها صدمه کمتری می‌ زنند و حتی در برخی اوقات به تقویت‌ رنگ طبیعی مو نیز کمک می کنند.
ب) رنگ مو های دائم یا ثابت

ماندگاری این دسته از رنگ موها ، به روی موها بیشتر و طولانی‌تر می باشد. این رنگ‌ موها عمومی ترین رنگ‌های مصرفی در سالن‌های آرایشی محسوب می شوند و اکثر افراد ترجیح می‌دهند از این رنگ مو‌ها استفاده کنند.لازم به تذکر می باشد این رنگ مو ها تاثیرات مخرب احتمالی زیادی بر روی مو و پوست سر دارند. رنگ موهای دائمی، حاوی آمونیاک و اکسیدان هستند. اکسیدان مانند کاتالیزور عمل می کند و موجب می‌شود که رنگ به صورت دائم روی مو باقی بماند ، اما به دلیل آسیبی که اکسیدان‌های قوی بر روی مو می‌ گذارند ، بهتر است از اکسیدان‌های ضعیف‌ تر استفاده کنند. اکسیدان‌های قوی تر ، سولفور بیشتری از مو را پاک می‌کند ، در نتیجه مو سفت می شود و قطرش کمتر می شود. آمونیاک با جدا کردن کوتیکول مو، به رنگ این اجازه را می‌دهد که به داخل مو نفوذ بکند ، اما در برخی از رنگ‌ موها میزان آمونیاک به قدری زیاد است که پیوندهای سولفور مو بیش از حد از هم جدا می شوند ، در نتیجه مو نازک و شکننده خواهد شد.

“رنگ کردن مو در دوران بارداری ممنوع”

به علت اینکه تحقیقات در این زمینه هنوز به حد کافی انجام نشده است ، نمی‌توان ادعا نمود که قطعا رنگ مو تأثیر مضری بر روی جنین خوهاد گذاشت ، اما لازم به ذکر است که پوست کف سر این قابلیت را دارد که مقدار زیادی از مواد شیمیایی موجود در رنگ را جذب و وارد جریان خون کند. به دلیل این که در سه ماهه اول بارداری ، جنین شکل‌گیری می کند ، جنین در این زمان بسیار حساس و آسیب‌پذیر می شود ، پس ما به زنان باردار توصیه می کنیم که تا پایان دوران بارداری از رنگ‌ مو های شیمیایی به خصوص در سه ماهه اول بارداری استفاده نکنند. رنگ‌ موهای شیمیایی می‌توانند موجب سقط جنین هم بشوند ، در نتیجه استفاده از آن در دوران بارداری به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

کلینیک زیبایی – کلینیک لیزر –

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر