رنگ مــوی موقت چیســت ؟

173905_691.jpg

آنهایی که موهایی مشکی دارند، دوست دارند موهایشان را بلوند کنند و آنهایی که موهایی به رنگ روشنتر دارند، تمایل دارندکه با استفاده از رنگ مو، موهایشان را تیره کرده و چهرهای متفاوت را تجربه کنند.
حالا فکرش را بکنید با هزار ذوق و شوق موهایتان را رنگ کنید و اصلا آن رنگ به شما نیاید، چه حالی پیدا میکنید؟ رنگ موهای موقت میتواند چاره کار شما باشند. رنگموها انواع متفاوتی دارند که رنگ موی موقت یکی از آنهاست. این رنگها فقط به اندازه یک بار شامپو زدن موها دوام میآورند و به آسانی با یک بار استحمام از روی سطح موها پاک میشوند.
این رنگها فقط ساقه مو را میپوشانند. بنابراین برای اینکه امتحان کنید که آیا رنگ جدید مورد نظرتان به چهره شما میآید، میتوانید از این رنگ موها استفاده کنید و در صورتی که از نتیجه کار راضی بودید به سراغ انواع دائمیتر همان رنگ مو بروید. اما رنگهایی هستند که به اندازه چهار تا شش بار شامپو زدن روی موها دوام میآورند، اینها رنگ موهای نیمه دائم یا نیمه موقتی هستند. اگر موهایتان سفید شده است، این رنگ مو را به شما پیشنهاد میکنیم چون پوشانندگی خوبی روی موهای سفید دارد.
این رنگ موها خاصیت تقویتکنندگی دارد، ولی توجه کنید که به دلیل آنکه فاقد پروکسیدهیدورژن (آب اکسیژنه) هستند نمیتوانند موهای شما را بیرنگ یا روشن کنند. رنگ موهایی که معمولا از فروشگاهها و یا سالنهای آرایش تهیه میکنید، رنگ موهای دائمی هستند. در رنگ موی دائمی از آمونیاک و آب اکسیژنه (پراکسیدهیدروژن) برای رنگ کردن مو استفاده میشود.

مولکولهای رنگ وارد پوسته مو شده و با شست و شو از بین نمیروند. این محصول بر رنگدانههای مو اثر میگذارد و آنها را روشنتر میکند، به همین علت است که یک رنگ مو روی موهای افراد گوناگون به رنگهای متفاوت درمیآید. این رنگ مدت بیشتری روی موها دوام میآورد. پراکسیدهیدورژن (آب اکسیژنه) یک ماده شیمیایی است که به عنوان کاتالیزور عمل میکند و یک فرآیند شیمیایی را به راه میاندازد که طی آن، رنگ به صورت مستمر بر روی مو قرار میگیرد. اکسیدانها، قدرتهای متفاوتی دارند.
اکسیدان (۱۰)VOI رنگ را فقط به مقدار جزئی باز میکند، (۲۰)VOI قدرت بازکنندگی و روشن کنندگی بالایی برای پوشاندن موهای سفید دارد و اکسیدان (۳۰)VOI قدرت و روشنکنندگی بالا با کمترین میزان رنگ را دارد
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر