معرفی کتاب رمان غرور طاووس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


[LYRIC]عنوان : کتاب رمان غرور طاووس
[/LYRIC][LYRIC]موضوع : رمان خارجی
[/LYRIC][LYRIC]نویسنده : ویکتوریا هولت | ترجمه : صدیقه نوابی
[/LYRIC][LYRIC]زبان : پارسی
[/LYRIC][LYRIC]نوع مطلب : EBook
[/LYRIC][LYRIC]نوع فایل : PDF
[/LYRIC][LYRIC]حجم : 2.69 مگابایت
[/LYRIC][LYRIC]تعداد صفحات : 165

[/LYRIC]توضیحات کتاب :
جسیکا کلاورینگ دختر ۱۷ ساله است که در مورد گذشته اش سؤالات زیادی دارد و کسی پاسخگویش نیست و در این بین با بن هنریکر آشنا می شود که او را دعوت به قصرش می کند، که سالها قبل به خانواده او تعلق داشته و در این بین به حقایقی در مورد گذشته اش پی می برد. بن از او در خواستی دارد که زندگی جسیکا را عوض می کند.…



[TAVAJOH]برای خواندن کتاب نیاز به نرم افزار پی دی اف ریدر دارید که میتوانید از دریافت کنید[/TAVAJOH]

[MANBA-BALA-PAYIN-RED]منبع:98ia.com[/MANBA-BALA-PAYIN-RED]
 

پیوست‌ها

  • 1142 - Ghoroor Tavoos_1hesekhob.ir.pdf
    2.7 مگابایت · بازدیدها: 12

Maryam

افتخاری
2013-06-19
253
275
0
شهر قاصدک ها
سلام دوستان

اولین چیزی که بعد از خوندن این رمان به ذهنم رسید،این بود که غرور طاووس نامی کاملا برازنده ی کتاب بود.

این کتاب بدون شک تراژدی زیبایی هست،لحن بیان داستان هر چند کمی رسمی و غیر مانوسه اما به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار می کنه،آرامش در تک تک واژه های این کتاب موج میزنه و فراز و فرود های داستان،دسیسه ها و فتنه ها،راز ها و اسرار گذشته ی اوپال جسیکا،همه و همه در عین این که به شدت تکان دهنده هستند در نوعی آرامش غرق شدند...آرامشی که بدون شک نویسنده به کلمات این کتاب هدیه داده.

ویکتوریا هولت-نویسنده ی رمان-به خوبی توانسته عشق و محبت،غرور،سنگی قیمتی به نام گرین فلش،و زندگی آشفته ی کلاورینگ ها،بن پیر و شخصیتی اصلی از داستان رو که تا نیمه ی رمان فقط ازش در حد حرف های بن میدونستیم و ناگهان در قصه ظاهر میشه(از همین جا لو بدم که غرور طاووس به این شخصیت مربوطه!)،...به نوعی به هم پیوند بده که باورش برای خواننده دلپذیر و جذاب جلوه بده.
محبت...واژه ای که متاسفانه همیشه مورد کم توجهی قرار گرفته،در حالی که بزرگترین جادوی زندگی که خود عشق باشه همیشه با محبت پیوندی ناگسستنی داره.حتی خود جسیکا در داستان به این موضوع اعتراف می کنه که هر کسی در زندگی این حق رو داره که عاشق بشه...

خوشبختانه یا متاسفانه عادتی دارم و اون اینه که وقتی کتابی به دستم میرسه،تا اون کتاب رو تموم نکنم از خوندنش دست نمی کشم.چه بهتر اگه داستان جالبی باشه و سوژه و ایده ای نو.پیشنهاد می کنم این کتاب رو بخونید.احتمالا موضوع داستان شما رو جذب می کنه هر چند شاید زاویه دید داستان و لحن بیانش مناسب نباشه.

در پایان میخوام جمله ای از ژول کاراوتی رو براتون نقل کنم:اگر یکی از مشتاقان کتاب هستید،بزرگترین خوشبختی دنیا را دارا هستید.

سبز باشید و پایدار
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر