رستوراني پوشيده شده با پول و اسکناس

nadiya

همراه نمونه
2014-06-23
212
146
0
زیر سقف ابیه خدا
وقتي وارد رستوران مي شويم بيشتر چشممان به تابلوي قيمت و البته تبليغات مختلفي مي خورد که به ديوارها چسبيده شده اند و غذاهاي گوناگون را به شما نشان مي دهند ولي در رستوران نمکي آلاسکا قضيه طور ديگري است.
سال هاست که گردشگران وقتي از آلاسکا عبور مي کنند حتما سري هم به رستوران "نمکي" مي زنند که دکوراسيون عجيب و غريبي در آن ديده مي شود که مشتريان در طول چند دهه آن را به وجود آورده اند.
در اين رستوران جمع و جور همه ديوارها با پول و اسکناس هاي مختلف پوشيده شده است و بر روي همه اين اسکناس ها نيز نوشته اي ديده مي شود که مردم يادداشت کرده و سپس به ديوار چسبانده اند.
طبق گفته صاحب اين رستوران در اوايل دهه 80 ميلادي اولين نفر به عنوان يادگاري اسکناسي را به ديوار چسباند و از آن پس هر روز حداقل 1 اسکناس به ديوار چسبانده شده است تا به امروز که همه جا با اين يادگاري هاي ارزشمند پر شده است.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر