رحماني: کسي باور نمي‌کرد به جام‌جهاني بروم

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0

کاپيتان فولاد خوزستان با ابراز خوشحالي از حضور در ليست نهايي کارلوس کي‌روش گفت: نسبت به اين اتفاق اميدوار بودم ولي شايد در اين مقطع کسي باور نمي‌کرد که من به جام‌جهاني بروم.
00945254.jpg


بختيار رحماني اظهار کرد: پيش از اين هم به اين که مسافر جام‌جهاني شوم، اميدوار بودم ولي شايد در اين مقطع کسي باور نمي‌کرد که بختيار به جام جهاني برود. واقعا در اردوهايي که داشتيم خودم را به آقاي کي‌روش اثبات کردم و توانايي‌هايم را به او نشان دادم و خدا را شکر که جواب هم داد.

به نقل از ايسنا، کاپيتان تيم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان‌ کرد: تيم‌ ملي واقعا آماده است و مرز دوندگي بازيکنان در هر بازي به 10، 11 کيلومتر رسيده است که اين مي‌تواند خيلي به ما کمک کند. مطمئن هستم طي چند روز باقي‌مانده، کي‌روش با دستياراني که دارد، مي‌تواند اين دوندگي را بيشتر کند و اميدوارم که به اين صورت هم شود. به مردم ايران اطمينان مي‌دهم که در برزيل هم بتوانيم خيلي خوب بازي و نتايج خوبي را هم کسب کنيم.

رحماني با بيان اين که عوامل بسياري باعث شد که جزو ليست نهايي تيم‌ ملي قرار بگيرد، عنوان کرد: اصالتا کرد هستم و شنيدم که همه مردم در تمام مساجد جامعي که اطراف کرمانشاه است، براي اينکه من مسافر جام‌جهاني شوم، دعا کردند که واقعا از آنها تشکر مي‌کنم. همچنين از رسانه‌ها قدرداني مي‌کنم. از تمام مربيانم که در راس آنها حسين فرکي قرار دارد هم قدرداني مي‌کنم و دست او را مي‌بوسم.

وي در پايان درباره اين که گفته مي‌شود قصد رفتن به استقلال تهران را دارد، گفت: فقط گفته بودم که استقلالي هستم. از هيچ تيمي پيشنهاد ندارم و نگفته بودم که در استقلال بازي مي‌کنم. اولويت من در ايران حضور در فولاد است. هنوز با اين باشگاه قرارداد دارم و اگر استقلالي‌ها هم من را مي‌خواهند بايد با خود باشگاه مذاکره کنند که مطمئن هستم باشگاه نيز مخالفت مي‌کند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر