رتبه ایرانی ها در وایبر ، تلگرام ، لاین و واتس اپ

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
بر مبنای آمار منتشر شده ی الکسا ، اگر سرور اصلی سایت هایی مانند وایبر ، تلگرام ، لاین و واتس اپ ملاک اصلی باشند ، از میزان ترافیک ورودی - خروجی به سرورهای این سایت ها می توانیم نتیجه بگیریم :


در وایبر : ایران اول ، روسیه دوم ، امریکا سوم ، هند چهارم و برزیل پنجم است ؛ گفتنی است ایران 11.8 درصد از ترافیک را در اختیار دارد و روسیه با 10.4 دوم است .




در تلگرام : امریکا با 84 درصد اول و با اخلاف زیادی ایران با 3.7 درصد دوم و به ترتیب هند ، انگلیس ،و اسپانیا در رده های پر ترافیک الکسا قرار دارند .




در لاین : اندونزی با 15.1 درصد اول ، امریکا با 11.2 درصد دوم و ایران با 9.2 درصد سوم است .




و اما در واتس اپ : در این لیست به ترتیب هند ، برزیل ، ترکیه ، اسپانیا و ایتالیا در مقام های پرترافیک اول تا پنجم الکسا هستند .




اما نامی از ایران در فهرست بالای واتس اپ دیده نمی شود این در حالی است که واتس اپ با 43 زبان مختلف از جمله فارسی طرفداران زیادی دارد .

منبع: بروزرسانی
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر