راه کار های تجهیز سالن آمفی تئاتر

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
راهکارهای تجهیز سالن آمفی تئاتر : با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و تغییر فرهنگ عمومی و تبدیل آن به فرهنگ تیم ورک یا کار گروهی شدن کلیه ی مراکز و سازمان ها نیاز مبرم کلیه ادارات و سازمان ها و مجموعه های خصوصی به تاسیس سالن هایی که در آن بتوانند تصمیمات گروهی ، تبادل اطلاعات و رونمایی از کارها و خدمات را داشته باشند دیده می شود.طبیعتا هر چه این مجموعه کامل تر تشکیل باشد مجریان طرح میتوانند خدمات بهتری به مدعیون ارائه دهند و بازدهی بهتری از این جلسات گرفته خواهد شد.

تجهیز سالن آمفی تئاتر
slide1.jpg



نکات مهم در و عبارتند از اکوستیک سالن ، هارمونی رنگ و روان شناسی آن داشتن صندلی های مرغوب که آرامش را به مدعیون ارائه دهد و داشتن سیستم های صوت از طریق ،نور،تصویر حرفه ای جهت پخش و ضبط اطلاعات همایش ها و چندین آیتم دیگر با جمع بندی آن مجموعه ای کامل جهت ارائه اطلاعات به نحو احسنت به مدعیون امکان پذیر است.
طراحی و اکوستیک و با داشتن مجموعه ای کامل و مهندس در امر اجرا و تولید دکوراسیون و صندلی آمفی تئاتر، تجهیز سالن کنفرانس ، تجهیز سالن آمفی تئاتر و تجهیز سیستم صوتی می باشد.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: نسترن

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر