راهکارهای روشن تر شدن اتاق های تاریک

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
دکوراسیون بهتر اتاق های تاریک


راهکارهای روشن تر شدن اتاق های تاریک


اتاق هایی که پنجره و نور کافی ندارند و یا کوچک هستند ، تاریک به نظر می آیند اما با تغییراتی سازنده می توانید فضای اتاق ها را روشن و بزرگ تر کنید .


باید رنگ دیوارها درست انتخاب شود تا اتاق شما بزرگ و روشن به نظر بیاید .





رنگ قهوه ای شکلاتی





رنگ شکلاتی رنگ گرمی است که برای اتاق های کم نور مناسب است . این رنگ با رنگ های روشن مانند سفید و کف پوش هایی کمرنگ و پارچه های طرح دار هماهنگ کنید تا اتاق زیباتر و روشن تر به نظر بیاید .





رنگ نارنجی





رنگ نارنگی یا کدو تنبل ، درجه های رنگ نارنجی است که می تواند فضای تاریک خانه شما را روشن و گرم کند . این رنگ زیر نور لوستر یا حتی نور خورشید بیشتر می درخشد .





رنگ اخرایی





این رنگ گندمی یا طلایی است که برای اتاق های تاریک کاربرد دارد . بیشتر برای فضاهای سنتی استفاده می شود و ترکیب آن با رنگ سفید جذابیت خاصی به فضا می دهد .


از چوب های تیره رنگ در این فضا استفاده کنید .





رنگ فسفری





سبز فسفری خانه تاریک را روشن می کند . این رنگ را برای تمام دیوارهای خانه تان استفاده کنید .





رنگ آبی آسمانی





این رنگ همیشه مد است و فضاهای تاریک خانه تان را روشن می کند . ترکیب این رنگ با سفید یا چوب تیره رنگ ، مورد علاقه طراحان داخلی است . می توانید برای ترکیب این رنگ از سبز فسفری و یا آلبالویی هم استفاده کنید .





رنگ زرد کمرنگ





زرد کمرنگ مانند نور مصنوعی ، اتاق شما را روشن می کند . این رنگ در کنار سفید و رنگ چوب فضایی گرم و کلاسیک به وجود می آورد .





رنگ صورتی





رنگ صورتی برای اتاق های کم نور استفاده می شود . صورتی کم رنگ را برای دیوارها و صورتی پر رنگ را برای لوازم دیگر یا تنها برای یک دیوار انتخاب کنید .





رنگ خاکستری





خاکستری رنگی خنثی در طراحی دکوراسیون خانه است و برای روشن کردن فضا استفاده می شود . درجات روشن این رنگ را برای دیوارها و برای لوازم خانه و پرده ها رنگ روشن تر استفاده کنید .





رنگ بنفش کمرنگ





این رنگ برای اتاق های کم رنگ استفاده می شود . ز درجه رنگ های مختلف این رنگ برای دیوارها استفاده کنید و در کنارش از رنگ های طوسی ، سیاه و سفید استفاده کنید .


بنفش کم رنگ وقتی با بنفش پررنگ و آبی همراه می شود بسیار شاد و زیبا خواهد بود .


bistsotoon.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر