راز قابلیت دو دوربینی گوشی هوشمند One جدید!

Nafas

افتخاری
2014-03-18
687
697
0
تهــــــــــــران
به گزارش جی‌اس‌ام آریا، زمان زیادی تا معرفی‌ گوشی جدید اچ تی سی‌ باقی نمانده و حالا دلایل ویژگی دو دوربین بودن آن منتشر شده است. علاقمندان به این گوشی بی صبرامه منتظر رونمایی از این گوشی‌ در تاریخ پنجم فروردین می‌باشند.

اطلاعاتی که تاکنون از این گوشی‌منتشر شده اینکه وان جدید همانند نسخه گذشته با جنس بدنه آلومینیومی در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری تیره و یا طلایی استفاده کرده و ۱۶۰ گرم وزن خواهد داشت. صفحه‌نمایش وان جدید ۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p بوده و پردازنده آن نیز اسنپ‌دراگون ۸۰۱ با چهار هسته ۲٫۳ گیگاهرتزی مشابه به اکسپریا زد۲ خواهد بود.

اچ‌تی‌سی این‌بار از یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است و سیم‌کارت وان را نیز در اندازه نانوسیم مانند آیفون و موتو ایکس در نظر گرفته است. وان جدید با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت اما با قابلیت ارتقا توسط کارت حافظه عرضه شده است.

دوربین پشتی احتمالاً ۴ یا ۵ مگاپیکسلی بوده و اندازه‌ای برابر با یک‌سوم اینچ، گشادگی f/2.0 و اندازه پیکسل دو میکرومتر داشته و متأسفانه از فیلم‌برداری با وضوح ۴K برخوردار نخواهد بود. دوربین دوم اما این‌بار ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

اما در مورد مجهز بودنش به دو دوربین گفته می‌شود کاربرد اصلی دو لنز امکان تغییر فوکوس روی سوژه‌های دور و نزدیک و ایجاد افکت‌های عمق میدان عکاسی خواهد بود که پیش از این در گلکسیS5، اکسپریا Z2 و جی پرو ۲ نیز ارائه شده بود اما استفاده از دو لنز کیفیت این عملیات را بهتر خواهد کرد و آن را سرعت می‌بخشد. این دوربین همچنین افکت‌های سه‌بعدی نیز فراهم می‌کند که البته مشخص نیست منظور از چنین افکت‌هایی دقیقاً چیست. از دیگر مشخصات دوربین وان ۲۰۱۴ می‌توان به فلش LED در دو رنگ برای بهبود کیفیت عکس در نور کم و همچنین قابلیت نرم‌افزاری Zoe برای خلق ویدئوکلیپ‌های جذاب کوتاه اشاره کرد.
__________________

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر