راز تئوری های مختلف شکل زمین در چیست؟!

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر



ما تا الان می دونیم که زمین این شکلیه:



یه سری ها میگند که خیر، زمین این شکلیه: _تخت



آمااا یک گروه دیگه معتقدند که زمین نه کروی هست و نه تخت بلکه شبیه دونات هست! _دونات



بنظرتون حق با کیه؟ جواب شاید در مقاله کوتاه زیر نهفته باشه

زمین کروی نیست، ما آن را کروی می بینیم ❗
تئوری های مختلفی برای شکل زمین وجود دارد و شاید برایتان جالب باشد که هیچ یک از این تئوری ها نه صد در صد درست و نه صد در صد غلط است! و هر کدام از پیروان این تئوری ها دلایل خود را دارند که البته بعضاً بسیار هم منطقی بنظر می رسد! و باز جالبتر اینکه هیچ دلیل و سندی هم وجود ندارد که یکبار برای همیشه یک تئوری بر تئوری های دیگر پیروز شود!!
اما چرا اینگونه است؟!
از نظر من راز در این جمله است: زمین کروی نیست، بلکه ما آن را کروی می بینیم!
اجازه بدید با یک مثال توضیح بدهم؛ جعبه ی مکعبی را در نظر بگیرید که رو بروی شما قرار دارد، شما در یک نظر می توانید بالا، سمت راست و چپ جعبه را ببینید، یعنی سه بعد. اما اگر بخواهید طرف های دیگر را ببینید مجبورید یک دور دوره جعبه بزنید و یا اینکه جعبه را بچرخانید تا نیمه پنهان یا به عبارتی سه بعد بعدی جعبه را هم ببینید.

cuber.jpg


در جهان طبق تئوری ریسمان ۱۱ بعد وجود دارد (شایدم ۱۳!) فرض کنید روزی برسد که توانایی دیدن و درک ۱۱ بعد را دارید آن وقت فکر می‌کنید دنیا را چه شکلی خواهید دید؟ آیا مربع را مربع، دایره را دایره می بینید؟ قطعا که اینطور نیست، با این توضیحات الان متوجه جمله من می شوید که ما زمین را کروی می بینیم در حالی که زمین ممکن است کروی نباشد!.. نظرتان چیست؟/ نویسنده: سینا کریم دوست


پ.ن: پس از این به بعد افرادیکه معتقدند زمین صافه یا کلوچه ای هست رو مورد تمسخر قرار ندهید یهو دیدید حق با آنها بوده!:d
_تخت _دونات
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر