دیگر هیچگاه رمزهایتان را فراموش نکنید +دانلود

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


در حالي که فناوري‌ها در جهان حرف اول را مي‌زنند و ما روز به روز بيشتر به سمت پيشرفته شدن و آسان‌تر کردن کارها پيش مي‌رويم، باز هم مهم‌ترين مسئله‌اي که بايد در اين ميان رعايت شود، امنيت اطلاعات است. امروزه تمامي اطلاعات به صورت ديجيتال ذخيره مي‌شوند و کمتر کسي پيدا مي‌شود که هنوز هم از سيستم‌هاي قديمي و سنتي استفاده کند. در شرايطي که بيشتر اطلاعات شخصي افراد از طريق سيستم‌هاي پردازش ابري روي اينترنت ذخيره مي‌شوند، حفظ امنيت اين اطلاعات به يک مسئله مهم و حياتي تبديل مي‌شود.


شايد کوچکترين کاري که هر فرد مي‌تواند در اين رابطه انجام دهد، اين است که براي اطلاعات خود رمز عبور يا همان پسورد بگذارد تا اطلاعاتش به راحتي در دسترس تمامي افراد قرار نگيرد. مسلما به خاطر داشتن تمامي پسوردها کار بسيار سختي است و از طرف ديگر اين که براي تمامي اطلاعاتمان در مکان‌هاي مختلف، تنها از يک رمز عبور استفاده کنيم، به هيچ وجه کار امني نيست و اين موضوع باعث مي‌شود که با هک شدن يک پسورد بقيه اطلاعات هم به خطر بيفتند. به همين خاطر در اين هفته به شما نرم‌افزاري را معرفي خواهيم کرد که در مديريت پسوردها به شما کمک خواهد کرد. نرم‌افزار Password Depot ابزار بسيار قدرتمندي است که براي حفاظت از کليه پسوردهاي محرمانه و مهم از دسترس ديگران طراحي شده است.


با استفاده از اين برنامه بسيار آسان‌تر از آن چيزي که فکرش را بکنيد مي‌توانيد روي کليه فايل‌هاي مورد نظرتان رمز گذاشته و براي اين کار از الگوريتم‌هاي امنيتي بسيار حرفه‌اي استفاده کنيد. جالب است که بدانيد اين نرم‌افزار دوباره تمامي رمزهاي شما را به کد تبديل مي‌کند تا پسوردهاي شما به آساني هک نشوند و در دسترس افراد سودجو قرار نگيرند. البته اين برنامه به ابزارهاي ويژه‌اي براي ساخت پسورد مجهز است و شما با استفاده از الگوريتم‌هاي مخصوص رمزنگاري که در آن قرار داده شده است مي‌توانيد، پسوردهاي مورد نظرتان را در قالب‌هاي ويژه‌اي طراحي کنيد و به اين ترتيب امکان حدس زدن يا کرک شدن فايل‌هاي مورد نظرتان را تا حد امکان پايين بياوريد.





از قابليت‌هاي اصلي اين نرم‌افزار مي‌توان به محيط کاربري مناسب و آسان آن اشاره کرد که نياز به تخصص ويژه‌اي ندارد و هر کاربر مي‌تواند به آساني با محيط آن ارتباط برقرار کرده و کار کردن با نرم‌افزار را خودش به تنهايي ياد بگيرد. علاوه بر اين شما مي‌توانيد با استفاده از اين برنامه از فايل‌هايتان در مقابل برنامه‌هاي تبليغاتي و جاسوسي هم محافظت کنيد. همچنين اين برنامه از USB Flash Drivers هم پشتيباني مي‌کند تا شما بتوانيد به آساني تمامي پسوردهايتان را به هر کجا که تمايل داشتيد، انتقال دهيد.


اگر در به خاطر سپردن پسوردها مشکل داريد و از رايانه شخصي‌تان استفاده مي‌کنيد بايد بدانيد که به جاي اين که به مرورگرتان اعتماد کنيد و پسوردها را در آن نگهداري کنيد مي‌توانيد اين کار را به اين نرم‌افزار بسپاريد تا فيلدهاي صفحات وب را پيدا کرده و پسورد شما را در آن‌ها بنويسد. طراحان اين برنامه ادعا مي‌کنند که شما مي‌توانيد با استفاده از اين برنامه پسوردهايي را توليد کنيد که غيرقابل شکاف هستند، پس شايد بد نباشد استفاده از اين نرم‌افزار را تجربه کنيد.


دانلود نرم افزار ...> <
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر